Patrik Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 http://veclock.deviantart.com/art/Water-Ragdoll-2-106966230 Då var andra versionen här! Den har många nya funktioner, och förutom det har jag gjort ragdollen levande, så att den reser sig när den har ramlat, och håller balansen när man kastar han. Play around! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) http://veclock.deviantart.com/art/Water-Ragdoll-2-106966230 Då var andra versionen här! Den har många nya funktioner, och förutom det har jag gjort ragdollen levande, så att den reser sig när den har ramlat, och håller balansen när man kastar han. Play around! Niiceeeee! Har längtat. Redigerad 21 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Awesome! Verkar riktigt najs, förbättrat på alla punkter precis som en perfekt uppföljare ska vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Grymt spel ju! Lite kul att välta gubben för att han ska resa sig igen, lite smart som t.ex. Euphoria. Men jag vill ha en knapp som gör att jag raderar allt jag ploppat fram Jobbigt att klicka på alla eller refresha sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vad laggit det blir efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Bomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Har lite problem med att se axlar/knä . Annars är det ju skit roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Det där tyckte jag var roligt att göra. Det enda jag tycker borde ändras är att man kan flyga upp om man binder fast gubben med ballongerna, jag gör två superstora ballonger men han hänger inte med upp, utan han håller ned dessa två superballongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 ÄNTLIIIGEEEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Kan inte komma in på sidan längre :/ EDIT: NU funkar det igen Redigerad 21 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Grymt spel ju! Lite kul att välta gubben för att han ska resa sig igen, lite smart som t.ex. Euphoria. Men jag vill ha en knapp som gör att jag raderar allt jag ploppat fram Jobbigt att klicka på alla eller refresha sidan. Aa fan, bra idé! Det ska jag nog lägga till. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Något gick vääldigt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Grymt spel ju! Lite kul att välta gubben för att han ska resa sig igen, lite smart som t.ex. Euphoria. Men jag vill ha en knapp som gör att jag raderar allt jag ploppat fram Jobbigt att klicka på alla eller refresha sidan. Det enda jag tycker borde ändras är att man kan flyga upp om man binder fast gubben med ballongerna, jag gör två superstora ballonger men han hänger inte med upp, utan han håller ned dessa två superballongerna. ^ Fixed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) ^ Fixed. Det gick snabbt Tack så mycket för ett roligt spel. Ang. det eXotic sa tycker jag att metalbollarna ska dra ner snubben. I vattnet alltså Ett litet "spela-in" verktyg skulle inte heller sitta fel Fick min snubbe att dansa lite lustigt nyss. Med alla saker jag ber om kan detta snart bli ett färdigt spel. Redigerad 21 december, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 ^ Fixed. Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Patrik, du är så grym! Jag menar, du kan inte bara rita som en ung Dalí (och minst lika surrealistiskt), men du kan också koda som en... något som bemästrar ActionScript. Fantastiskt kul, påminner starkt om Garrys Mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Patrik, du är så grym! Jag menar, du kan inte bara rita som en ung Dalí (och minst lika surrealistiskt), men du kan också koda som en... något som bemästrar ActionScript. Fantastiskt kul, påminner starkt om Garrys Mod Tackar! Tack alla andra också! Kul att alla gillade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Det kanske bara är för mig men. Om jag tar tag i gubbens ben när han står upp och bara håller, så börjar benet flyga iväg och hålla på. Så jag undrar om det är så för er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Det kanske bara är för mig men. Om jag tar tag i gubbens ben när han står upp och bara håller, så börjar benet flyga iväg och hålla på. Så jag undrar om det är så för er andra? Sådant händer mig när jag fäster något vid honom, han flyger runt som en.... trasdocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Sådant händer mig när jag fäster något vid honom, han flyger runt som en.... trasdocka Akeeej, är rätt jobbigt när jag bara vill ta tag i hans fot och dansa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts