benjo91 Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Gta 3 kommer till Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Gta 3 kommer till Xbox japp vilket är lite väl sen tycker jag...dom borde göra så att VC kom till Xbox i stället för GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Men det är ju så att Sony har ett kontrakt med R* att dom inte får släppa det på några andra konsoler än Sony´s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Vart har ni hört det ? Falsk information? <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Du menar inte det jag sa va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Du menar inte det jag sa va? Nej, vi råkade bara posta samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 heheehe Det skulle vara onödigt eftersom GTA3 inte är lika populärt nu mera, det är Vice City som gäller, men inte är det något fel på GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Vart har ni hört det ? Falsk information? <_<v var det inte du som hade det som nyhet förut på GTAsajten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Nej, vi råkade bara posta samtidigt Ok, bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
benjo91 Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 (redigerad) Redigerad 12 mars, 2003 av benjo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Jo men jag skrev bara att en hemsida på internet hade hävdat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 (redigerad) Man ska inte lite på all information som finns på nätet , det är hur lätt som helst att fejka jag, jag gjorde en bild i skolan med hjälp av Paint Shop Pro, jag satte Bin Ladens huvud på en babys kropp Redigerad 16 mars, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 inget spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2003 ME smileys är till för att uttrycka "känslor". Fast man ska inte upprepa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts