Vice. Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Klickiliklick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Åh, vad mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Charmig, fast slutklämmen var en aning svag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Mysiga animationer och stämning hela sagan igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Igen givetvis!!! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Mysiga animationer och stämning hela sagan igenom Jag håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Härlig julsaga! Man vill inte klicka bort den när man väl börjat se den! Man vill se hur den slutar! Underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Den var bra! Alldeles lagom lång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Hm, det var en ganska intetsägande saga. Fin musik dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Här kommer den igen! =)) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Den var lika bra i år som den alltid varit. Jag känner igen mig i Klas tankegångar. Det är mycket roligare att ge än att få. Blev så glad när jag hittade en fin present till mamma som jag vet att hon kommer gilla 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 Den var lika bra i år som den alltid varit. Jag känner igen mig i Klas tankegångar. Det är mycket roligare att ge än att få. Blev så glad när jag hittade en fin present till mamma som jag vet att hon kommer gilla Vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Vaddå? Jag säger att det känns bättre att ge en present till någon nu i juletider än att få något. Det känns liksom bra när man ser att någon blir glad över det man köpt åt dem. Sen att man får presenter tillbaka från personen är ju alltid kul, men jag har börjat bry mig mindre om att bara få och få och få. Det är dags att ge tillbaka nu när man blivit vuxen, och inte bara kräva en massa saker! Edit: Wait a sec, varför plussar du mitt inlägg om du sen frågar vad jag menar? Har jag fått något om bakfoten här eller? Redigerad 22 december, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2011 (redigerad) Vice. vill bara veta vad din mor ska få för present. Tror jag? Edit: Det var en trevlig lite film, vill jag tillägga. Redigerad 22 december, 2011 av aikjonas12 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts