Tackleberry Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag har egentligen samma problem i andra program, men frågar ändå... Spotify's ljudnivå är väldigt låg för mig, i jämförelse med t.ex. Winamp. Sitter jag i Spotify och växlar över till Winamp skiter jag nästan på mig av den höga volymen. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag hatar den där norska reklamen "ut på tur, aldri sur" Haha, älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Jag har egentligen samma problem i andra program, men frågar ändå... Spotify's ljudnivå är väldigt låg för mig, i jämförelse med t.ex. Winamp. Sitter jag i Spotify och växlar över till Winamp skiter jag nästan på mig av den höga volymen. Någon som vet hur jag kan fixa detta? Sänk ljudnivån på Winamp? Ang. reklam och så, kommer den inte efter ett visst antal låtar spelade? Redigerad 29 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Sänk ljudnivån på Winamp? Ang. reklam och så, kommer den inte efter ett visst antal låtar spelade? Sorry, förklarade inte så noggrant. Winamp är bara ett exempel, jag måste höja den generella ljudnivån på datorn jättemycket (så mycket att det låter om högtalarna när jag inte spelar nått) för att kunna ha normal volym i Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Sorry, förklarade inte så noggrant. Winamp är bara ett exempel, jag måste höja den generella ljudnivån på datorn jättemycket (så mycket att det låter om högtalarna när jag inte spelar nått) för att kunna ha normal volym i Spotify. Känner igen mig i det där också. Vet tyvärr inget sätt att lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Någon som orkar skrapa ihop en playlist med BASIGA hip-hop låtar, typ som Busta Rhymes - Dangerous och Ryan Leslie - Overdose? Tack Den blev inte så lång men ho ho ho. http://open.spotify.com/user/magicdorian/p...ssZEPfbq7XPeCKW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Smått meningslös spellista, men jag fyller kontinuerligt på med tre låtar bra låtar från artister jag gillar. http://open.spotify.com/user/anticon/playl...SnMHkh7xaurVSuC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Skulle någon snabbt kunna ge mig en invite (skicka det som PM till mig) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Skulle någon snabbt kunna ge mig en invite (skicka det som PM till mig) ? Skickat yao heaheheähä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Spotify är riktigt härligt! Har inte öppnat winamp i något annat syfte än att leta lite låtar som jag lade in i Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Skickat yao heaheheähä Tack!, nu kan morsan också njuta av spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) Zentrix är lessen hest och ber mig fixa Spotify till honom! Jag hade tipsat honom om proxy-grejset men det verkar som om han fick något problem p g a det nu: "Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days." Försten som PM:ar mig med invite får... Eh... Äran. Edit: Fick en invite, tack Tossie! Redigerad 3 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Zentrix är lessen hest och ber mig fixa Spotify till honom! Jag hade tipsat honom om proxy-grejset men det verkar som om han fick något problem p g a det nu: "Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days." Försten som PM:ar mig med invite får... Eh... Äran. Men vad sa KalleR från första början? ...och han hade helt rätt i att invitejakt är jäkligt tröttsamt. Ang. proxy-grejen så var ju det väldigt synd, har nämligen också tipsat flera personer att regga på det här sättet. Men man kunde alltså använda det i 2 veckor utan problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jo, förlåt, men det verkar som att många folk sitter på invites nu men tror att ingen vill ha längre... Sedan fyllde ju mitt inlägg en aning mer funktion eftersom det även rapporterade att proxy-sättet verkar fallera. Emellertid har ingen av de andra jag tipsade om det sättet skrivit något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Joho då! Proxysättet funkar visst, iaf nu när man redan är reggad. NÄr jag fick meddelandet ("YOur current location does not match the one in your profile. Tou may travel with spotify, but only for 14 days") så ändrade jag bara min adress till Sverige samt min egen postadress. Problem solved Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Trodde folk inte var så jävla blåsta. Använder du proxy registreras du som engelskboende, därefter måste du ändra till sverige utan proxy då Spotify kollar ditt IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Trodde folk inte var så jävla blåsta. Använder du proxy registreras du som engelskboende, därefter måste du ändra till sverige utan proxy då Spotify kollar ditt IP. Watch your tone, det är zentrix du förolämpar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Watch your tone, det är zentrix du förolämpar!! And? Han gör bra musik, sen om han är efterbliven hur mycket han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Måste säga att Spotify verkar riktigt bra, har dock inte fått tag i någon invite Men känns bra med ett vettigt musik program liksom, och det verkar växa snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) (Blir mina inlägg raderade eller wtf?) Ja! Fatta piken och läs tråden /KalleR Ajaj! Ber så mycket om ursäkt. Tux ska få en utskällning för detta Redigerad 6 januari, 2009 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts