Gof Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Gjorde en playlist till ett mini-LAN igår. Lite blandad musik, men jag gillar alla låtar! http://open.spotify.com/user/gof/playlist/...qolcR3v7UXZAUCv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Äsch, klarar inte av att göra account via en proxy. Är det fixat eller är det jag som gör fe? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Nu är det fan mycket reklam i Spotify tycker jag.. Fick både reklam för någon film tror jag, sen drog den äckliga Idolvinnaren Daniel (rödtotten) någon reklam för sin skiva, och sen kom äckliga Malta-Kevin och sa att hans skiva snart finns på Spotify. Snart dags att börja betala.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Nu är det fan mycket reklam i Spotify tycker jag.. Fick både reklam för någon film tror jag, sen drog den äckliga Idolvinnaren Daniel (rödtotten) någon reklam för sin skiva, och sen kom äckliga Malta-Kevin och sa att hans skiva snart finns på Spotify. Snart dags att börja betala.. Hur ofta får du reklam? Jag får dem skit sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag får aldrig reklam om jag byter låt innan den är slut, så brukar jag göra i vanliga fall också så det känns som win-win för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 God fortsättning till er alla Jag är i lite julstämning så är kommer fem Spotify-invites: Y254F9kG7dme7dPc z4W7TWm8jH2xdCE2 iq48cinECD4y8Hek gZU4Wf8meYZdSeBC 43KyeVemGxW7uV98 Först till kvarn gäller! Har fortfarande sju kvar på kontot så om de går åt alldeless för fort är det möjligt att jag dumpar fem till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Tack Mikolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 God fortsättning till er alla Jag är i lite julstämning så är kommer fem Spotify-invites: Y254F9kG7dme7dPc z4W7TWm8jH2xdCE2 iq48cinECD4y8Hek gZU4Wf8meYZdSeBC 43KyeVemGxW7uV98 Först till kvarn gäller! Har fortfarande sju kvar på kontot så om de går åt alldeless för fort är det möjligt att jag dumpar fem till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Jag är snelhezt och ger ut invites YPs3nHdgtPtpu4aW 8mDCk9bquP8qB74W RSYEyqJNkccSVtEA Redigerad 28 december, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Någon som orkar skrapa ihop en playlist med BASIGA hip-hop låtar, typ som Busta Rhymes - Dangerous och Ryan Leslie - Overdose? Tack Redigerad 28 december, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Hur länge tog det innan ni fick invites att dela ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Hur länge tog det innan ni fick invites att dela ut? Själv fick jag 5 direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Verkar som att bara de som har reggat sig på senare tid får det, för själv får jag inga alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Är det någon här som ens planerar att behålla sitt acc när dem börjar ta betalt för spotify?. jag ser det som wasted pengar. Redigerad 29 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Är det någon här som ens planerar att behålla sitt acc när dem börjar ta betalt för spotify?. jag ser det som wasted pengar. Reklamfinansierade Spotify kommer alltid vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Reklamfinansierade Spotify kommer alltid vara gratis. Well then, issue solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag hatar den där norska reklamen "ut på tur, aldri sur" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag hatar den där norska reklamen "ut på tur, aldri sur" Haha ja fyfan, men hur ofta kommer den liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Haha ja fyfan, men hur ofta kommer den liksom Känns som att jag får den 4/5 gånger som reklam kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag får reklam sjukt sällan. Men jag antar att det kommer bli mer sedan när den första officiella versionen av Spotify kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts