Gof Skrivet 7 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2015 (redigerad) RIP Grooveshark. Någon som kan länka lite schyssta spellistor? edit: kattälskaren följer mig på Spotify. Fan vad stor han har blivit. Redigerad 7 maj, 2015 av Gof 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2015 Sanna ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Den här "Discover Weekly"-spellistan är ju helt fenomenal.För de som inte känner till så verkar det som man nu får en veckovis spellista anpassad efter vad man tycker om att lyssna på (den går efter det du faktiskt spelar och inte efter vad du har i dina spellistor). "Big deal, radiofunktionen har ju funnits länge", säger ni. Ja, fast radiofunktionen suger. Den spelar konstiga låtar och låtar du redan har hört. Den här listan består bara av låtar jag inte hört och jag tycker om typ 90% av dem, vilket seriöst är mer än någon lista jag lyssnat på som en vanlig person knåpat ihop. Någon har filat på den här algoritmen som attan, två tummar upp! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Den här "Discover Weekly"-spellistan är ju helt fenomenal.För de som inte känner till så verkar det som man nu får en veckovis spellista anpassad efter vad man tycker om att lyssna på (den går efter det du faktiskt spelar och inte efter vad du har i dina spellistor). "Big deal, radiofunktionen har ju funnits länge", säger ni. Ja, fast radiofunktionen suger. Den spelar konstiga låtar och låtar du redan har hört. Den här listan består bara av låtar jag inte hört och jag tycker om typ 90% av dem, vilket seriöst är mer än någon lista jag lyssnat på som en vanlig person knåpat ihop. Någon har filat på den här algoritmen som attan, två tummar upp!Ja den är verkligen bra! Första veckan, som jag såg den, så var den mest reggae. Så jag fick höra en del låtar som jag redan hört, fast utanför Spotify, då den genren inte verkar vara sådär oerhört stor på just Spotify. Men det var fortfarande väldigt välkommet! Lite som den listan man fick mot slutet av 2014, tummar upp på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Jag älskar också den featuren dom la till, först så tänkte jag bara "Va fan är det här för lista jag har lagt till..?" men sen när jag läst (Och fattat va det var) så blev jag mest glad bara. Många bra låtar i listan som jag visserligen hört förut men kanske inte lyssnat på Spotify.Tummen upp för dom la till den featuren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Det är nog sådana här funktioner som gör att min mamma ångrar att hon delade med sig av sitt konto till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Den här veckans lista var en riktig besvikelse jämfört med förra veckans lista. Många pruttiga låtar och kanske två okej låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Den här veckans lista var en riktig besvikelse jämfört med förra veckans lista. Många pruttiga låtar och kanske två okej låtar.Kan tänka mig att det kommer bli så några gånger faktiskt, i och med att listan blir baserad på vad du lyssnar på så kan det ju inte finnas tusentals likadana artister med samma sound. Menmen, får väl hoppas nästa vecka är bättre iaf, jag älskar den saken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 "Veckans tips" fungerar ju inte överhuvudtaget. Har aldrig varit med om så mycket lustigt skit i en och samma lista. Lyssnar nästan uteslutande på hiphop från 90-talet och ändå är halva listan full med Björn Rosenström (som jag avskyr), AIK-trubaduren (vilket jävla skämt), och låtar som "Min Sista Snus" av Michael Nyberg, vem det nu än kan vara. Känns som agenten och errols_trumma har hijackat min Spotify och fyllt den med värdelös epa-musik. Bläää. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 "Veckans tips" fungerar ju inte överhuvudtaget. Har aldrig varit med om så mycket lustigt skit i en och samma lista. Lyssnar nästan uteslutande på hiphop från 90-talet och ändå är halva listan full med Björn Rosenström (som jag avskyr), AIK-trubaduren (vilket jävla skämt), och låtar som "Min Sista Snus" av Michael Nyberg, vem det nu än kan vara. Känns som agenten och errols_trumma har hijackat min Spotify och fyllt den med värdelös epa-musik. Bläää. Det är helt klart din lillebror som lyssnat på Eddie Meduza när han suttit vid din dator och spelat BF3 och fuckat upp dina loadouts. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Den här veckans lista var en riktig besvikelse jämfört med förra veckans lista. Många pruttiga låtar och kanske två okej låtar.Instämmer, den hade några guldklimpar här och där för mig men överlag innehöll den mest ointressanta saker. Hoppas det bara var en fluke.@Lajnux, beklagar, men pröva igen nästa vecka! Som sagt verkar den vara lite hit & miss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Jag antar att listan baserar på vad man har lyssnat på under veckan och tar snarlika saker och låtar och lägger till. Beror ju lite på om man lyssnar på "Mix" listor eller inte med, antar jag. Lyssnar man på mixlistor kan man få väldigt konstiga förslag, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2015 Ny vecka, ny lista. Tycker min lista den här veckan var relativt okej faktiskt, många artister jag lyssnar på varav låtarna jag kanske inte har lyssnat på förut. Fungerar ju mycket bättre än deras "Radio"sak som dom har iaf, jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2015 (redigerad) Fick just en ny programvaruuppdatering. Efter att ha installerat den kan jag inte längre gå in på artistsidorna. Får ett artist-error-message-TypeError: Cannot read property 'addClass' of null... Panikuppdatering? Trodde att de testade koden noggrannare än såhär. :$ wäääää d e röva precis när jag skulle lyssna igenom veckans tips-listan som jag för övrigt håller med om är fett go och nice. Hur som helst, är det någon mer som får felet eller är det jag som klickar snett? mvhGäller Windows-klienten förresten. Redigerad 25 augusti, 2015 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2015 Ni borde testa använda den här featuren; https://spotify-foundthemfirst.com/en-GBOch se vad ni får för resultat, jag fick i varje fall 54 artister & 27%, det är basiclly en "ny" feature på Spotify där den tittar hur många artister man lyssnade på innan dom blev "stora". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2015 Ni borde testa använda den här featuren; https://spotify-foundthemfirst.com/en-GBOch se vad ni får för resultat, jag fick i varje fall 54 artister & 27%, det är basiclly en "ny" feature på Spotify där den tittar hur många artister man lyssnade på innan dom blev "stora".En hipsters våta dröm!Fick i alla fall fram två artister, Deorro och Major Lazer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2015 En hipsters våta dröm!Fick i alla fall fram två artister, Deorro och Major Lazer.Jag hade också Deorro! Top 3% första. High five!Jag hade bara fyra artister totalt. Jag lyssnar rätt mycket på mainstream-musik. Men jag är lite hipster-nöjd över att Martin Garrix var en av de fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2015 Ni borde testa använda den här featuren; https://spotify-foundthemfirst.com/en-GBOch se vad ni får för resultat, jag fick i varje fall 54 artister & 27%, det är basiclly en "ny" feature på Spotify där den tittar hur många artister man lyssnade på innan dom blev "stora".Major Lazor 4%KlingandeBastilleRobert Schulz 10% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2015 En hipsters våta dröm!Fick i alla fall fram två artister, Deorro och Major Lazer.Haha, ja men precis! Lite så. Jag hade 1% på Tove lo, det är jag rätt stolt över, haha, sen hade jag väldigt många utav mina artister under 5% faktiskt, Major Lazer 1% och typ Kygo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2015 Ni borde testa använda den här featuren; https://spotify-foundthemfirst.com/en-GBOch se vad ni får för resultat, jag fick i varje fall 54 artister & 27%, det är basiclly en "ny" feature på Spotify där den tittar hur många artister man lyssnade på innan dom blev "stora".Inte en enda fick jag. Icke-hipster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts