Kebab Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Måste man göra ett nytt konto för att kunna använda den nya gratistjänsten? När jag loggar in med mitt gamla konto från 2008 så står det bara att jag har startat en 48-timmars trial... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Vi som har Spotify Unlimited då? Får vi också lyssna på mobilen, med eller utan reklam? Jag är osäker, men jag kan tänka mig att ni får lyssna i mobilen med reklam. Du får testa helt enkelt! Ah, tack. Då blir det att förnya alltså. Lite sneaky att kalla det "gratis" när det innebär begränsningar. Jo, det va lite "sneaky" men innan har man ju inte alls kunnat lyssna i telefonen så det är en bra grej ändå. Måste man göra ett nytt konto för att kunna använda den nya gratistjänsten? När jag loggar in med mitt gamla konto från 2008 så står det bara att jag har startat en 48-timmars trial... Det har jag ingen aning om tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2013 Måste man göra ett nytt konto för att kunna använda den nya gratistjänsten? När jag loggar in med mitt gamla konto från 2008 så står det bara att jag har startat en 48-timmars trial... Det är väl en 48-timmars unlimited-trial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2013 Vart då? Jag hittar inte, har startat om Spotify med.. Hittade! Det finns under "Browse" sen längst upp. Tack! Va fan? Har dem tagit bort det eller är det min klient det är fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2014 De har ändrat designen väldigt mycket. Färgschema osv. Går man in på en artist listas nu albumen istället för låtarna. Jag tycker det är sämre eftersom det blir fler klick men min kollega tycker det är bättre. Beror mycket på om man lyssnar på musik mer efter album eller efter spellistor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2014 (redigerad) Nya mobilappen (1.0) är riktigt najs. Och extremt responsiv! Edit: på iPhone5 ska tilläggas, vet inte hur det är på andra devicer. Redigerad 2 april, 2014 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2014 Nya mobilappen (1.0) är riktigt najs. Och extremt responsiv! Edit: på iPhone5 ska tilläggas, vet inte hur det är på andra devicer. Gillade också desingen & nu kom samma design till datorer (Iaf till mig). Sjukt snygg uppdatering kan jag bara säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2014 De har ändrat designen väldigt mycket. Färgschema osv. Går man in på en artist listas nu albumen istället för låtarna. Jag tycker det är sämre eftersom det blir fler klick men min kollega tycker det är bättre. Beror mycket på om man lyssnar på musik mer efter album eller efter spellistor. Jag saknar infoknappen som fanns uppe till höger, så man lätt kunde komma in på en artist eller ett album och byta låt om man vill fortsätta lyssna på en viss artist, nu får man trycka på X-knappen och söka om på artisten, på mina egna listor alltså, frukansvärt irriterande. Själva sökfunktionen (allmänt) tycker jag blivit bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2014 Jag tycker att den nya mobilappen har blivit lite laggigare. Den är snygg och fungerar bra när den väl fungerar, men för mig (iPhone 5s) så tycker jag att andra remotes (bilstereon till exempel) har blivit långsammare. Och först så trodde jag att jag inte tryckte nog hårt på knappen, vilket resulterade i flera tryck. Då börjar låten starta om, igen och igen, tills jag öppnar upp appen och då kraschar den. Har haft något liknande med shuffleknappen. Skulle slå av shuffle, den reagerade inte, trodde att jag inte träffade rätt, trycker igen, och igen, och igen, den börjar studsa av och på, sen kraschar appen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2014 Jag tycker att den nya mobilappen har blivit lite laggigare. Den är snygg och fungerar bra när den väl fungerar, men för mig (iPhone 5s) så tycker jag att andra remotes (bilstereon till exempel) har blivit långsammare. Och först så trodde jag att jag inte tryckte nog hårt på knappen, vilket resulterade i flera tryck. Då börjar låten starta om, igen och igen, tills jag öppnar upp appen och då kraschar den. Har haft något liknande med shuffleknappen. Skulle slå av shuffle, den reagerade inte, trodde att jag inte träffade rätt, trycker igen, och igen, och igen, den börjar studsa av och på, sen kraschar appen. Jag uppfattar den också lite laggigare, tex när man drar med fingret för att byta låt så kan den haka upp sig på ett skivomslag och stanna på det ett par låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2014 (redigerad) Om någon är intresserad så finns Den Svenska Björnstammens album ute på Spotify just nu, söker man på nemmatsnröjb så kommer albumet upp. Intressant koncept för att göra reklam för sitt nya album tycker jag iaf. Albumet släppts den 23 april för övrigt så det är en "preview" eller vad jag ska kalla det. Redigerad 13 april, 2014 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2014 (redigerad) Om någon är intresserad så finns Den Svenska Björnstammens album ute på Spotify just nu, söker man på nemmatsnröjb så kommer albumet upp. Intressant koncept för att göra reklam för sitt nya album tycker jag iaf. Är det meningen att man inte ska få upp låtlistan/artistsidan? Spotify laggade. Redigerad 13 april, 2014 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2014 John Lennon finns på Spotify nu! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 Jamie T's senaste album Carry On The Grudge har funnits ute på Spotify ett tag, jag gillar det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 26 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2014 Rammstein dök nyss upp på Spotify, på tiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 I samband med Årets musik tänkte jag att vi kunde visa vår Spotify-statistik här. För er som inte redan vet, gå in här. Jag har försökt länka till min det verkar inte fungera på det sättet så det får bli skärmdumpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Fett. Vad är brostep för påhittad genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Min ser ut så här; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Min ser ut så här; In Flames kom oväntat! Det var en jävla massa minuter förövrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 In Flames kom oväntat! Det var en jävla massa minuter förövrigt Haha, ja. Men det är för min flickvän diggar hård-rock (Och det gör jag också för den delen) så vi brukar lyssna på In Flames när vi åker bil eller gör någonting tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts