iweX Skrivet 14 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2013 (redigerad) Jaaaaaaaaaaaaa! New Releases är tillbaka. Vart då? Jag hittar inte, har startat om Spotify med.. Hittade! Det finns under "Browse" sen längst upp. Tack! Redigerad 15 november, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/988785_10201652002439832_1467458577_n.jpg Hur ser det ut för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Oh den verkar inte räkna med musik som man lyssnar på Spotify men genom Local Files. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/988785_10201652002439832_1467458577_n.jpg Hur ser det ut för er? Nice! MATA MIG! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Såg lite enformigt ut, tyckt jag blandat på bra under året. Btw,, har inte en jävla massa låtar försvunnit? ibland hela album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 (redigerad) Så här ser min ut! Rätt "Okej" hah. Beskriver min musiksmak rätt bra över 2013, lite väl enformigt med ASAP menmen. Redigerad 6 december, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Så här ser min ut! Rätt "Okej" hah. Beskriver min musiksmak rätt bra över 2013, lite väl enformigt med ASAP menmen. Jävlar vad du har legat i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Lite förvånad, känns som att det saknas en del. Kör väl private session rätt ofta i och för sig, vet inte om det spelar roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2013 Jävlar vad du har legat i! Jo, jag lyssnar hela tiden på musik (I bilen, på festen, hemma etc) så det blir nog rätt många plays så. En sak som inte stämmer som jag märkte nu är att top10 låtarna inte är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2013 Undrar om offline-lyssnande synkas upp och räknas med. Lyssnar rätt mycket offline när jag tar tåget till Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2013 Galet nice med Led Zeppelin på spotify, men när kommer Physical Graffiti?! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Galet nice med Led Zeppelin på spotify, men när kommer Physical Graffiti?! Under den gångna natten/morgonen tydligen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 (redigerad) Vad är det för snack om att Spotify ska bli gratis? Min prenumeration går ut om en vecka och nu vet jag ju inte om jag måste förnya den eller inte. Jag lyssnar bara på dator och vill slippa reklam. Redigerad 13 december, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Vad är det för snack om att Spotify ska bli gratis? Min prenumeration går ut om en vecka och nu vet jag ju inte om jag måste förnya den eller inte. Jag lyssnar bara på dator och vill slippa reklam. Spotify ska bli gratis på telefonerna/paddorna så att du kan lyssna på telefon & paddan utan att behöva ha köpt det. Ska du lyssna på datorn utan reklam så måste du nog köpa det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 (redigerad) Spotify ska bli gratis på telefonerna/paddorna så att du kan lyssna på telefon & paddan utan att behöva ha köpt det. Reklamfritt i telefonen? Vad är haken? Redigerad 13 december, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Vi som har Spotify Unlimited då? Får vi också lyssna på mobilen, med eller utan reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 (redigerad) Spotify ska bli gratis på telefonerna/paddorna så att du kan lyssna på telefon & paddan utan att behöva ha köpt det. Ska du lyssna på datorn utan reklam så måste du nog köpa det. Kan tillägga att man bara kommer kunna shuffla på gratisversionen av appen. edit: även reklam på gratisappen, som jag förstått. Köpte premium i somras, innan dess så använde jag knappt Spotify i år. Men fyfan vad skönt det är att kunna ha grejerna i mobilen, och slippa reklam. Tidigare höll jag på att tanka massa album, men det blev väldigt tid-och platskrävande att hålla på när man lyssnar på ett par nya album i veckan. Lätt värt 100:-! Känns som att det borde vara mer, men har ju bara kört i ett halvår så... Har inga stjärnade låtar heller, så det är ju märkligt att den säger att jag spelat 13 st. Redigerad 13 december, 2013 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2013 Spotify ska bli gratis på telefonerna/paddorna så att du kan lyssna på telefon & paddan utan att behöva ha köpt det. Ska du lyssna på datorn utan reklam så måste du nog köpa det. Ah, tack. Då blir det att förnya alltså. Lite sneaky att kalla det "gratis" när det innebär begränsningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts