felshoe Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Den gör så att du kan spela spellistor offline, därav namnet. Duh. Hur fungerar det? Undrar just för att min datavolym i stort sett tog slut efter att jag började använda Spotify lite smått, och jag har gjort min lista tillgänglig offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Duh. Hur fungerar det? Undrar just för att min datavolym i stort sett tog slut efter att jag började använda Spotify lite smått, och jag har gjort min lista tillgänglig offline. Du väljer en lista som du vill ha som offlinelista, sedan synkas den till din telefon och efter det kan du lyssna på den listan utan att behöva ansluta dig. Så om du spenderar din datavolym ena månaden till att synka en lista (Ingen aning om hur mycket datavolym det tar att synka en låt. Jag har obegränsad surf på min mobil.) så kan du ju sedan lyssna på den listan i flera månader utan att det kostar någon datatrafik alls. Det allra bästa är väl att ansluta din telefon till ditt hemnätverk och synka via det. Då har du en spellista på telefonen som kostar 0 datatrafik att lyssna på, och som kostade 0 datatrafik att synka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2011 Du väljer en lista som du vill ha som offlinelista, sedan synkas den till din telefon och efter det kan du lyssna på den listan utan att behöva ansluta dig. Så om du spenderar din datavolym ena månaden till att synka en lista (Ingen aning om hur mycket datavolym det tar att synka en låt. Jag har obegränsad surf på min mobil.) så kan du ju sedan lyssna på den listan i flera månader utan att det kostar någon datatrafik alls. Det allra bästa är väl att ansluta din telefon till ditt hemnätverk och synka via det. Då har du en spellista på telefonen som kostar 0 datatrafik att lyssna på, och som kostade 0 datatrafik att synka. Det var någonting sådant jag tänkte mig. Läste att hundra låtar ska ta ungefär 500 MB, och jag kan surfa för 1 GB. Min lista ligger på några hundra låtar, så det låter inte helt orimligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Tack för påminnelsen om Grooveshark, det fungerar utmärkt som Spotify-substitut. Jag tycker nästan gs är lite bättre än Spotify, bl.a. för att gs har ett rekommendationssystem vilket är ett stort plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2011 Vettefan om jag någonsin lagt upp mina listor här, så gör't nu. Finns kanske något intressant där. Tar det bästa av det bästa. [Pop] 80-talets underbara popmusik 90-talets nostalgiska popmusik 00-talets avskyvärda popmusik [Rolling Stone Magazine] The 400 Greatest Songs of ALL TIME Part 1 (According to Rolling Stone Magazine) The 400 Greatest Songs of ALL TIME Part 2 (According to Rolling Stone Magazine) The 400 Greatest Songs of ALL TIME Part 3 (According to Rolling Stone Magazine) The 400 Greatest Songs of ALL TIME Part 4 (According to Rolling Stone Magazine) [blandat] The Playlist that Rocked the 60's and 70's Lounge - Jazz - Swing - Bar - Rockabilly Alt-Rock'ish, du vet, sånt där häftigt. Sånna där franska härligheter Trippin' All Week 'Round Everything Rock N' Roll Chillaxing (Restlaxing) Jazz upp till öronen. Hip-2-Tha-Hop Blues Rock Bara Ska Ambient [soundtrack] Sopranos Rock Band Setlist New Vegas Fallout 3 Bioshock [VC] Vice City Radio | Emotion 98.3 Vice City Radio | Flash FM Vice City Radio | V-Rock Vice City Radio | Wave 103 Finns ett femtiotal till på min profil. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2011 Snyggt allt blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Snyggt allt blev. Jag håller med, allt blev ritkigt snyggt nu. Iosf har det varit snyggt innan också.. Jag gillar detaljerna, till exempel stjärna som man kan "kryssa" i. Designen blev riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Snyggt allt blev. Gillar't. View as Album List var efterlängtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Gillar't. View as Album List var efterlängtat. Låter intressant, vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Låter intressant, vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 (redigerad) eeeeehh orka boomer Redigerad 17 maj, 2011 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Wow! Vilken skitig bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2011 Wow! Vilken skitig bild! Man vill ju spara plats på the interwebs. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2011 Nån lirare har knåpat ihop en webbaserad Spotify-tjänst; http://www.spotifyontheweb.com/ Rätt buggit och saknar de flesta funktionerna, men hur som helst ett steg i rätt riktning. Han som gjorde siten har tydligen fått erbjudande om jobb på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 The Definitive 40's and 50's 260 favoritlåtar från 40- och 50-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Herregud, inte nog med att jag inte får de 10 timmarna som utlovats, jag får även reklam efter varje jäkla låt! Postens reklam för pratpost är sjukt påfrestande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2011 Herregud, inte nog med att jag inte får de 10 timmarna som utlovats, jag får även reklam efter varje jäkla låt! Postens reklam för pratpost är sjukt påfrestande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2011 Har gjort en liten huslista som kan användas vid festliga tillställningar. Något som ni anses borde läggas till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 I Lördags var det fest så vi knåpa ihop en liten party lista! Om jag får säga det själv vart den jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2011 I Lördags var det fest så vi knåpa ihop en liten party lista! Om jag får säga det själv vart den jävligt bra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts