Wu Zi Mu Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Om man skaffar Spotify i mobilen, kan man lyssna på låtar man har på datorn som man lagt till i Spotify? Om du lagt till låtarna i mobilen också. Annars nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Om du lagt till låtarna i mobilen också. Annars nej. Well. Om du lägger in låtarna i en spellista så blir låtarna tillgängliga genom spotify så länge de existerar i deras bibliotek. Känns som att det blev en krånglig mening. Förstod du? Alltså, finns på datorn men inte på spotify och du har lagt i en spellista innebär att det blir en "röd låt" i mobilen. Men finns låten både i spotifys bibliotek och på din dator när du lagt in den i en spellista kan du skicka listan vart du vill och alla kan lyssna på spellistan med alla låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad jag förstått så laddar man inte upp sina egna låtar till Spotifys servrar, utan man lyssnar bara på dem lokalt. Varför ska man lägga upp en låt som redan finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad jag förstått så laddar man inte upp sina egna låtar till Spotifys servrar, utan man lyssnar bara på dem lokalt. Varför ska man lägga upp en låt som redan finns? Man lägger inte upp nåt.. Glargh. Förstod att folk skulle bli förvirrade Man kanske har skapat en spellista på datorn med en massa låtar man har där. Dessa importeras också till spotify och blir möjliga att skicka till folk som inte har låten på datorn och ifall att låten finns på spotify blir det möjligt att lyssna på den ändå. Alltså lägger man ju in hela sitt bibliotek, man kan ta bort allt från hårddisken som redan finns på spotify om man så vill och tycker det är smidigare o ha den på spotify, man kan skicka vidare spellistor man gjort innan spotifytiden tex eller som innehåller spår som finns både på datorn och spotify. Dessa blir då kopplade till spotifyspåret och möjliga att skicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 har länkat "kongelistan" en gång tidigare, men det borde fan få mer creed, så här kommer den igen. testa att kicka igång listan på en förfest. http://open.spotify.com/user/cmts/playlist...Y2k1dhJ4CCEVMLk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 The Dude: Galet fet hiphoplista du gjort. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 The Dude: Galet fet hiphoplista du gjort. Tack! Hah. Tänkte fråga efter den, men med nya spotify var det ju inga problem att hitta den själv. Känns som att man blev ännu mer åtkomlig genom uppgraderingen, på både gott och ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 The Dude: Galet fet hiphoplista du gjort. Tack! Kul att du gillar den! Har valt att bara ta en låt av varje artist så det är väldigt mycket klassiker men onekligen en fet samling! spajdermän: då måste du ju veta mitt användarnamn på Spotify eller vilken väg gick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Kul att du gillar den! Har valt att bara ta en låt av varje artist så det är väldigt mycket klassiker men onekligen en fet samling! spajdermän: då måste du ju veta mitt användarnamn på Spotify eller vilken väg gick du? länk plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 länk plz http://open.spotify.com/user/bullfett/play...B1pUUVMFOq8TWNo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) http://open.spotify.com/user/bullfett/play...B1pUUVMFOq8TWNo fett! tack edit: tar du emot förslag på låtar? Redigerad 3 maj, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 (redigerad) Kul att du gillar den! Har valt att bara ta en låt av varje artist så det är väldigt mycket klassiker men onekligen en fet samling! spajdermän: då måste du ju veta mitt användarnamn på Spotify eller vilken väg gick du? Jag hade en spellista som Tweak skapat och gick således in på hans profil och kollade igenom de spellistor han hade. [ hip-hop ] kändes rätt samtidigt som jag kände igen bullfett. Win. Edit: Glömde säga: nice blandning. Många klassiker och samtidigt många sköna, för mig, nya. Redigerad 3 maj, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 fett! tack edit: tar du emot förslag på låtar? Ja gärna, om de håller exceptionell standard! Fast du kanske kan dra dem i hiphop-tråden istället så vi inte går för mycket off topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 http://upload.snelhest.org/images/100511chalol.png Vad är detta för något tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 http://upload.snelhest.org/images/100511chalol.png Vad är detta för något tro? Ett meddelande som talar om att du inte har premium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Ett meddelande som talar om att du inte har premium? Jahaja, har aldrig sett förut. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2010 Jahaja, har aldrig sett förut. Tack. Det verkar nytt. Upptäckte det för nån dag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Jag kan inte öppna Spotify. Någon annan..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Jag kan inte öppna Spotify. Någon annan..? Jag lyssnar på Spotify as we speak. Visserligen har det varit igång i några dagar så det kanske är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) I love the smell of napalm in the morning Satte ihop en Vietnam-luktande playlist. Kan säkert sittta fint med en god öl! Redigerad 30 maj, 2010 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts