iweX Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Haha, nej, och så kan man säkert göra om man är jättesugen, jag baserade min post på det här från Spotifys blogg: "So how do you get the new version? We’ve started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we’re ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won’t need to do anything." Ah, där ser man. Jo, det lär ju ta lite tid att uppdateras alla programvara. Skulle någon med de nya funktionerna lägga upp sin installer eller så och se om det funkar? Tog tyvärr bort min direkt efter jag installerat den.. Kanske någon annan har kvar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 (redigerad) Skulle någon med de nya funktionerna lägga upp sin installer eller så och se om det funkar? Javohl. http://upl.gizgiz.nu/files/Spotify Installer.exe http://upl.gizgiz.nu/files/Spotify Installer.exe Redigerad 28 april, 2010 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Tack så mycket. Väldigt bra att man kan spela egen musik i Spotify. T.ex. AC/DC eller Led Zeppelin finns ju inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Haha, nej, och så kan man säkert göra om man är jättesugen, jag baserade min post på det här från Spotifys blogg: "So how do you get the new version? We've started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we're ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won't need to do anything." Jättesugen? Det tar en halvminut att ladda ner den nya uppdateringen, installera och klart. Alla inställningar är kvar från din gamla spotify. T: Jag älskar uppdateringen, wünderbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Den nya uppdateringen suger, de har tagit bort artister! Till exempel så finns inte Ebba Grön på Spotify längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Den nya uppdateringen suger, de har tagit bort artister! Till exempel så finns inte Ebba Grön på Spotify längre! De försvann ett tag innan uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Skulle någon med de nya funktionerna lägga upp sin installer eller så och se om det funkar?Det behövs inte. Bara ladda hem Spotify på nytt från deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Jättesugen? Det tar en halvminut att ladda ner den nya uppdateringen, installera och klart. Alla inställningar är kvar från din gamla spotify. T: Jag älskar uppdateringen, wünderbart! Okej, ursäkta min formulering Stell, borde skrivit sugen och inte jättesugen. Gillar det också, riktigt nice! Dock sjukt jävla olägligt att möjligheten att lägga till sin egen musik kom två veckor efter all min musik gick förlorad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 (redigerad) Den nya uppdateringen suger, de har tagit bort artister! Till exempel så finns inte Ebba Grön på Spotify längre! Ebba.. who? Själv tycker jag om den nya uppdateringen. Library är ju skit nice Redigerad 29 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Ebba.. who? Hoppas du skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Okej, ursäkta min formulering Stell, borde skrivit sugen och inte jättesugen. Gillar det också, riktigt nice! Dock sjukt jävla olägligt att möjligheten att lägga till sin egen musik kom två veckor efter all min musik gick förlorad. Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans. Näe men hade han gjort spellistor av skiten hade det ju kunnat blivit bättre på något sätt. De kopplas ju till spår inom Spotify för att man ska kunna skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans. Mjo, man använder bara spotify som ett komplement till winamp/foobar/whatevah vilket är en mycket uppskattad sak då, om dom låtar man har på datorn finns på spotify kommer visas som länkbara låtar till artisten. Då kan man radera dom låtarna från datorn för att spara plats. Dock är det inte helt rätt det du säger, om nu inte deras youtube-video ljuger. Man ska, om jag förstod det rätt kunna lägga in sina library låtar i playlists och om man sen har iphone/android och då självklart premium ska man kunna göra listan till offline mode och då ska låtarna från library funka i telefonen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans. Som de andra var inne på slipper man ju nu byta mellan Spotify och andra musikspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Det behövs inte. Bara ladda hem Spotify på nytt från deras hemsida. När jag skrev var det bara vissa som fick hem den nya versionen, men jag fick tag på en annan iallafall. Nu har väl de flesta den skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken. Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken. Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. Det är ju ungefär som att tro att man ska kunna lyssna på musiken i Foobar en gång, och sedan ta bort den från hårddisken och tro att den ska finnas kvar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken. Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. Du lägger aldrig in musiken någonstans, du lyssnar på musik du redan äger GENOM Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken. Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. Spotify goes mediaspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Om man skaffar Spotify i mobilen, kan man lyssna på låtar man har på datorn som man lagt till i Spotify? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts