KalleR Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Jag gjorde också en sån lista i början av 2010 där i la in allt i princip. http://open.spotify.com/user/musifec/playl...zjHGXAlvH1Df2yG La till Eaststrikeswest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Spotify nere.... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Spotify nere.... eller? ne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 ne Funkade inte för mig istortsett hela kvällen igår Däremot började det funka ungefär vid 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Funkade inte för mig istortsett hela kvällen igår Däremot började det funka ungefär vid 00.00 Samma här, allt blev rött, sen gick det igång helt random lite senare igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Antar att Spotify är tillräckligt ofärskt för att man ska få fråga om invites nu? Skulle behöva två stycken, men får inte det gamla "regga sig i Frankrike via proxy"-knepet att funka längre. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Antar att Spotify är tillräckligt ofärskt för att man ska få fråga om invites nu? Skulle behöva två stycken, men får inte det gamla "regga sig i Frankrike via proxy"-knepet att funka längre. :hmm: Har en invite att dela ut Gief adress att skicka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Har också en invite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 När ska Spotify sluta köra med invites? Har massor av kompisar som vill ha gratisversionen, men jag har inga invites att ge dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 När ska Spotify sluta köra med invites? Har massor av kompisar som vill ha gratisversionen, men jag har inga invites att ge dem! Sluta? Det är ju invites dom tjänar pengar på, du får ju bara invites om du har premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Antar att Spotify är tillräckligt ofärskt för att man ska få fråga om invites nu? Skulle behöva två stycken, men får inte det gamla "regga sig i Frankrike via proxy"-knepet att funka längre. :hmm: Borde ha några invites liggandes, skicka PM om du vill ha. Och är det bara jag eller är det nya iPhone Spotify laggigt som fan? Laggade som tusan när jag försökte använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 (redigerad) Om man trycker högst upp i en spellista på t.ex på fliken "artist" så sorteras låtarna i bokstavsordning efter artistnamn. Hur gör man då om man vill få tillbaka till den vanliga ordningen på låtarna, alltså sorterat efter när man la till låten i listan? Edit: jaha, man trycker på pilen två gånger. Kanske skulle kollat en extra gång innan jag frågade >_> Redigerad 31 mars, 2010 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Om man trycker högst upp i en spellista på t.ex på fliken "artist" så sorteras låtarna i bokstavsordning efter artistnamn. Hur gör man då om man vill få tillbaka till den vanliga ordningen på låtarna, alltså sorterat efter när man la till låten i listan? Edit: jaha, man trycker på pilen två gånger. Kanske skulle kollat en extra gång innan jag frågade >_> eller på den lilla gråa rutan brevid "Track". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 7 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2010 Har ett problem med spåtifaj. Jag brukar växla mellan högtalare och hörlurar. När jag växlar mellan hörlurar och högtalare så får spotify ett problem och avslutas. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Åh nej! Kom in från den sköna vårsolen och fick för mig att leta fram Tweaks "Svensk Sommar"-spellista som jag minns var väldigt härlig och somrig. När jag öppnar den ser jag dock, till min förfäran, att det är helt fel. Det är inte alls samma lista längre. Jag vet inte exakt vad som försvunnit/tillkommit, bara att allt inte står rätt till. Mycket är bra, men det är ändå fel. Skulle du inte kunna reviewa den och fixa till den, lille Tweak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Åh nej! Kom in från den sköna vårsolen och fick för mig att leta fram Tweaks "Svensk Sommar"-spellista som jag minns var väldigt härlig och somrig. När jag öppnar den ser jag dock, till min förfäran, att det är helt fel. Det är inte alls samma lista längre. Jag vet inte exakt vad som försvunnit/tillkommit, bara att allt inte står rätt till. Mycket är bra, men det är ändå fel. Skulle du inte kunna reviewa den och fixa till den, lille Tweak? Den är olåst och Collab, vem stoppar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Den är olåst och Collab, vem stoppar dig? Hans minne, vilket han skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Hans minne, vilket han skriver. Så du kommer ihåg din lista som du gjorde för ett år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Haha, blev lite förvånad först när jag märkte att Tenacious D har gjort om sina låtar till "clean"-verisioner. Lyssna på dem, de är rätt roliga! Lyckligtvis finns originalen kvar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Så du kommer ihåg din lista som du gjorde för ett år sedan? Jag är mycket medveten om att den omöjligt kan bli exakt likadan, dock kan man väl hoppas på att han kan dra ihop något liknande. Jag själv är inte jättehaj på den typen av låtar och kände att jag inte var rätt man för uppgiften så jag tänkte att det inte kunde skada att fråga originallistans skapare som uppenbarligen redan en gång har gjort ett bra jobb. Tydligen kan folk (som inte har något alls med saken att göra) ta illa upp för vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts