Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Knådade ihop en lista av de låtar som finns tillgängliga från NME's 50 Best Tracks of 2009. Nio låtar fattades dock, eller så sökte jag bara dåligt efter dem..

http://open.spotify.com/user/eudoros/playl...a8JJijDW0fPYOSV

Ganska sent, jag vet, men åtminstone jag upptäckte att jag missat rätt mycket musik från 2009!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favorit i repris. Satte ihop en Spotify-playlist av de 50 bästa låtarna 2009 enligt NME. Finns en hel del bra här: NME Top 50 Tracks 0f 2009 Jag utelämnade dock Shakira.

Knådade ihop en lista av de låtar som finns tillgängliga från NME's 50 Best Tracks of 2009. Nio låtar fattades dock, eller så sökte jag bara dåligt efter dem..

http://open.spotify.com/user/eudoros/playl...aqSwaxiOvUIannl

Ganska sent, jag vet, men åtminstone jag upptäckte att jag missat rätt mycket musik från 2009!

^_^

Haha, ser nu också att din lista heter CSS-listan! och innehåller två låtar?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passa dig! Salem är ingen sellout!!!!

......eller? :huh:

Nej, det tycker jag inte. Har man som artist chansen att spela som musik inför en allt annat än homogen publik på tre miljoner är man dum om man inte tar den.

edit: ...sedan är det givetvis så som Tweak säger, att det också är ett gyllene tillfälle att tjäna pengar, varför man ofta har skivsläpp i samband med detta. Smid medan järnet är varmt, som det heter.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor