DrStupid Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Alla vet att det suger att inte kunna sova. Just därför är det tur att jag räddar min egen natt genom att slänga ihop en "inte kunna sova"-playlist. Inleds och avslutas (om man räknar bort de 2 "bonusspåren" som är filmsoundtrack) med låtar från Kraftwerks enligt mig bästa album, och däremellan finns det en hel del ganska malplacerad musik, men det känns så rätt för tillfället. Jag tycker det blev rätt mysigt i slutändan iallafall. *smiley med väldigt trötta ögon och ett svagt framtvingat leende* http://open.spotify.com/user/drstoopid/pla...e2pogE8Kl5CMptc edit: reklam är hemskt när man försöker myslyssna...................................................................... Redigerad 7 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Någon som vet om det finns någon sajt där man kan se alla skivor som man bara kan lyssna på med Spotify Premium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Jag vill requesta en playlist som AngryAxel och P-C hjälps åt att sätta ihop om jag nu kan göra det. Alla era musiktips har varit <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Söker spellistor med klassisk musik. Gärna modern sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Jag vill requesta en playlist som AngryAxel och P-C hjälps åt att sätta ihop om jag nu kan göra det. Alla era musiktips har varit <3 Om Axel är på så, fast jag antar att det kommer bli svårt att enas. Söker spellistor med klassisk musik. Gärna modern sådan. Vad innebär "modern" klassisk musik för dig? Klassisk musik dog ungefär samtidigt som romantiken och den symfonimusik som skrivits idag klassas inte längre som "klassisk". Men kolla upp typ Shostakovich, han brukar hyllas som en av de 1900-talets största. Slängde ihop en snabb, allmän klassisk musik-lista med lite allt möjligt fast mest violinkonserter. Avnjutes bäst på hög volym! http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...Isc3Ea6JtQpd0Sb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 (redigerad) Avatar-reklamen måste nog vara den mest pinsamma som går nu.. överhuvudtaget. Redigerad 11 december, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Avatar-reklamen måste nog vara den mest pinsamma som går nu.. överhuvudtaget. Haha ja! Saknar fortfarande reklamen för Norweigan, den kan ha varit den bästa reklamen som Spotify haft någonsin! Pinsammaste är fortfarande Basshunters, enligt mig det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Haha ja! Saknar fortfarande reklamen för Norweigan, den kan ha varit den bästa reklamen som Spotify haft någonsin! Pinsammaste är fortfarande Basshunters, enligt mig det vill säga. Nejnejnej, han var ju inte seriös och hade snarare självdistans. Avatar är sjukt pinsam, hur hård "Johannes från Avatar" försöker vara när han uppmanar oss att "spola [är det spola han säger?] radioskvalet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Nejnejnej, han var ju inte seriös och hade snarare självdistans. Avatar är sjukt pinsam, hur hård "Johannes från Avatar" försöker vara när han uppmanar oss att "spola [är det spola han säger?] radioskvalet". Meh, det sa AA med och ja, jag håller med, men still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 Wtf? Vart tog Suicide Silence vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Om Axel är på så, fast jag antar att det kommer bli svårt att enas. Jag är med! Vi kan göra typ en lista med tio låtar var, och vi får lägga in tre "veton" på varandras låtar. Skypear du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Avatar-reklamen måste nog vara den mest pinsamma som går nu.. överhuvudtaget. Men åh har premium, men nu saknar jag nästan reklamen.. vad är det med Avatar-reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tycker det blivit mindre reklam på sista tiden. Eller så är det för att jag byter låt när det är ca 1 eller 2 sekunder kvar av en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 (redigerad) Tycker det blivit mindre reklam på sista tiden. Eller så är det för att jag byter låt när det är ca 1 eller 2 sekunder kvar av en låt. Det kommer väl reklam även om man gör så, men sen är det helt klart olika mycket olika tider också. Har man tur så är det två reklampauser på en skiva ungefär. Redigerad 12 december, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 När en låt nästan är slut kan man sätta den på 1-2 sekunder och då verkar reklambannern laddas om. Jag har inte stött på reklam om jag gör så för att sedan byta låt manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Det gör mig lite besviken hur pass fejkad Lorentz & M.Sakarias reklam är :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Yay, fick Premium när jag köpte min nya telefon, reklamfritt och två invites. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Siana, kan jag få din playlist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Siana, kan jag få din playlist? Jag antar att du menar den som är döpt efter dig. http://open.spotify.com/user/me0w/playlist...wGhzjau1bc0dAuo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Det gör mig lite besviken hur pass fejkad Lorentz & M.Sakarias reklam är :/ På riktigt? WOOOH, shit va peppat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts