Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Vice City FM

Alla låtar från VC-stationen i Gay Tonys Ballad, som tyvärr bara finns med på skivan och inte om man laddar hem. Tycker att det är ett antal riktigt bra låter, och kan bara be och hoppas att nästa spel är tillbaka i Vice City.

Fick mig att leta upp alla låtar från K-ROSE. :teehee: Vissa saknas helt, och vid en låt fick jag ta en cover, som dock är väldigt bra.

http://open.spotify.com/user/panimala/play...F5RA1Tjo9c2raLw

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 weeks ago andres said:

As with our iPhone and Android demos we have never provided a date. Mainly because the product is still under development so any date we give will likely be wrong. As soon as we have more information we will let users know - we’re just as eager as everyone here to this out. :P

Dom säger inget alltså.. damn them :'(

vill ha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 weeks ago andres said:

As with our iPhone and Android demos we have never provided a date. Mainly because the product is still under development so any date we give will likely be wrong. As soon as we have more information we will let users know - we’re just as eager as everyone here to this out. :)

Dom säger inget alltså.. damn them :'(

vill ha!

Blä sjukt störande. Hur svårt kan det vara? De har ju redan visat upp en fungerade version.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kollaborativ spellista för att samla bra skivor från i år - det kan underlätta till årets listskapande.

spotify-logo_1140009_0.jpg

Släng in det ni har!

Lade till Green Days "21th Century Brakedown" och Paramores "Brand New Eyes". Det är dom enda jag kan komma på ftm... Förutom Arctic Monkeys senaste och Franz Ferdinands Tonight, men de fanns ju redan där så. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor