Tweak Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Vem fick den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Vem fick den? Med tanke på att forumet inte kräver att man är inloggad för att läsa alla posts så kan det mycket väl vara någon random som inte vill registrera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Enligt mitt Spotify-konto så har ingen registrerat den än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Enligt mitt Spotify-konto så har ingen registrerat den än. The Premium code you entered is invalid. Please check that you have typed it correctly. Edit: fel quote Redigerad 19 oktober, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Edit: fel quote Oh, well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Någon som har hört Basshunters reklam? Fan vad värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 Någon som har hört Basshunters reklam? ... Jag hoppas du skojar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Uhh, jag hörde den för första gången idag faktiskt. Förlåt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Uhh, jag hörde den för första gången idag faktiskt. Förlåt mig. Haha, du har inte använt spotify på ett tag (A) Är det bara jag som börjat ignorera reklamen helt? Jag hör den knappast längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Första gången var Basshunters reklam ganska okej eftersom den inte liknade någon annan reklam... men 76:e gången är den inte lika okej! Nu stänger jag av Spotify när den går på och startar upp det igen (tar ändå bara ~10 sek jämfört med 40 sek reklam). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Haha, du har inte använt spotify på ett tag (A) Ser knappt någon anledning till att använda Spotify längre tbh. De har i princip ingen intressant musik kvar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) De har i princip ingen intressant musik kvar längre. Qué? Vad saknas som borde finnas förutom typ Bob Dylan, The Smiths och The Beatles? Redigerad 28 oktober, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Qué? Vad saknas som borde finnas förutom typ Bob Dylan, The Smiths och The Beatles? Jag visste, jag visste, jag VISSTE att du skulle svara på det inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Haha, du har inte använt spotify på ett tag (A) Är det bara jag som börjat ignorera reklamen helt? Jag hör den knappast längre. Nu är det fan två reklaminslag i rad varannan låt! Jag pallar inte med detta, kommer go premium.(med nöje iofs). Egentligen hade jag tänkt att vänta tills spotify kommer till Symbian, men jag vet inte hur länge det dröjer, trodde att det skulle komma för länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djgoranzon Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 (redigerad) Det här ju bara den bästa playlisten ever! spotify:user:fneel.dsi:playlist:0rMJqGXPuIbLeZVvwf27a3 <- perfekta musiken för dig! från Hardstyles till lite mysigt där hemma, kanske nån country låt och nån Punk. allt finns med! :wub: Ni måste bara ha den! Redigerad 2 november, 2009 av djgoranzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Ny söndagslista (på en måndag)! http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...h9t658Rur6zxAF0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Ny söndagslista (på en måndag)! http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...h9t658Rur6zxAF0 What? Nej, det är söndag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 What? Nej, det är söndag idag Haha, ja. Märkte det vid 4-tiden. Så är det när man inte har någon rutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Vice City FM Alla låtar från VC-stationen i Gay Tonys Ballad, som tyvärr bara finns med på skivan och inte om man laddar hem. Tycker att det är ett antal riktigt bra låter, och kan bara be och hoppas att nästa spel är tillbaka i Vice City. Much appriciated! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts