Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jo det är sant. Men en iPhone kostar mycket mer och om en mobil inte har Comviq kompis äre ingen för mig. ^_^ Pass på båda.

Jag har Comviq Kompis på min. Jailbreakad men det finns även företag som säljer med Comviq eller olåst.

Fast det hör inte till tråden, iaf...

På en iPod Touch kan du bara vara ansluten till WLAN - den har inte 3G. Alltså kan du bara streama musik när du är i närheten av ett trådlöst nätverk. Visserligen har Spotify en offline-lista men det är ju inte så kul om du bara kan uppdatera den så länge du är hemma. Då kan du ju likaväl skaffa en vanlig MP3-spelare. Om du är för snål för en iPhone så kan du ju spana in en HTC. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify borta om ett år

Tell me it's a fucking nightmare >_<

Jag har hört ett rykte av en polare att Telia köpt Spotify och ska integrera det med Telia Music Player (vilket är i princip exakt samma sak som spotify)... Men jag har iofs aldrig riktigt trott på honom. Han är weird.

Well. Försvinner spotify så finns alltid Telia Music Player.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lillebror fyller år imorgon och eftersom han har börjat uppskatta vårt brittiska arv så har jag köpt en fin mix av tépåsar, en riktig tékopp samt ett spotifykonto med en samling klassiska folklåtar från vårt kära Storbritannien. Men även ni kan njuta av denna present:

http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...gNvKB06ze12rsuf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört ett rykte av en polare att Telia köpt Spotify och ska integrera det med Telia Music Player (vilket är i princip exakt samma sak som spotify)... Men jag har iofs aldrig riktigt trott på honom. Han är weird.

Well. Försvinner spotify så finns alltid Telia Music Player.

Min morsa hade Telia på tråden för nån dag sen, och då hade de också nämnt något om Spotify. Så det kan mycket väl stämma :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min lillebror fyller år imorgon och eftersom han har börjat uppskatta vårt brittiska arv så har jag köpt en fin mix av tépåsar, en riktig tékopp samt ett spotifykonto med en samling klassiska folklåtar från vårt kära Storbritannien. Men även ni kan njuta av denna present:

http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...gNvKB06ze12rsuf

Grym lista!

Älskar The Dubliners. :D Särskilt 'The Lark in the Morning'...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp! Detta medelande kommer upp då jag försöker öppna Spotify:

The Spotify Updater is trying to install the update, but was unable to copy the new file because Spotify.exe is locked by another program. If Spotify is still running, please terminate it and try again.

The error message is: Det går inte att komma åt filen eftersom den används av en annan process. (32)

Vad ska jag göra? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp! Detta medelande kommer upp då jag försöker öppna Spotify:

The Spotify Updater is trying to install the update, but was unable to copy the new file because Spotify.exe is locked by another program. If Spotify is still running, please terminate it and try again.

The error message is: Det går inte att komma åt filen eftersom den används av en annan process. (32)

Vad ska jag göra? :D

Även när du följer instruktionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor