Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Jo det är sant. Men en iPhone kostar mycket mer och om en mobil inte har Comviq kompis äre ingen för mig. Pass på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Jo det är sant. Men en iPhone kostar mycket mer och om en mobil inte har Comviq kompis äre ingen för mig. Pass på båda. Jag har Comviq Kompis på min. Jailbreakad men det finns även företag som säljer med Comviq eller olåst. Fast det hör inte till tråden, iaf... På en iPod Touch kan du bara vara ansluten till WLAN - den har inte 3G. Alltså kan du bara streama musik när du är i närheten av ett trådlöst nätverk. Visserligen har Spotify en offline-lista men det är ju inte så kul om du bara kan uppdatera den så länge du är hemma. Då kan du ju likaväl skaffa en vanlig MP3-spelare. Om du är för snål för en iPhone så kan du ju spana in en HTC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Kan ju tillägga att Spotify kommer till S60 också, för er som missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Mindless Self Indulgence på spotify. Gud vad jag har saknat. Dock bara dom två senaste albumen. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Ger bort två Spotify-invites. Bara skicka ett PM med din (eller din väns) e-mail så fixar jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Ger bort två Spotify-invites. Bara skicka ett PM med din (eller din väns) e-mail så fixar jag det. Skaffat premium? ^^ Skaffar de nog när S60 klienten släpps, då kan jag lyssna på spotify i bilen = pew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Spotify borta om ett år Tell me it's a fucking nightmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Spotify borta om ett år Tell me it's a fucking nightmare Jag har hört ett rykte av en polare att Telia köpt Spotify och ska integrera det med Telia Music Player (vilket är i princip exakt samma sak som spotify)... Men jag har iofs aldrig riktigt trott på honom. Han är weird. Well. Försvinner spotify så finns alltid Telia Music Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Min lillebror fyller år imorgon och eftersom han har börjat uppskatta vårt brittiska arv så har jag köpt en fin mix av tépåsar, en riktig tékopp samt ett spotifykonto med en samling klassiska folklåtar från vårt kära Storbritannien. Men även ni kan njuta av denna present: http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...gNvKB06ze12rsuf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 För er som missat - GTAsajtens jazzlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Jag har hört ett rykte av en polare att Telia köpt Spotify och ska integrera det med Telia Music Player (vilket är i princip exakt samma sak som spotify)... Men jag har iofs aldrig riktigt trott på honom. Han är weird. Well. Försvinner spotify så finns alltid Telia Music Player. Min morsa hade Telia på tråden för nån dag sen, och då hade de också nämnt något om Spotify. Så det kan mycket väl stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Min lillebror fyller år imorgon och eftersom han har börjat uppskatta vårt brittiska arv så har jag köpt en fin mix av tépåsar, en riktig tékopp samt ett spotifykonto med en samling klassiska folklåtar från vårt kära Storbritannien. Men även ni kan njuta av denna present: http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...gNvKB06ze12rsuf Grym lista! Älskar The Dubliners. Särskilt 'The Lark in the Morning'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 (redigerad) Snarare så att spotify tecknar avtal med Telia så att man kan lyssna på spotify genom telias digital-tv-boxar http://www.idg.se/2.1085/1.258113 Redigerad 17 oktober, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Snarare så att spotify tecknar avtal med Spotify så att man kan lyssna på spotify genom telias digital-tv-boxar http://www.idg.se/2.1085/1.258113 Varför ska de teckna avtal med sig själva om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Hjälp! Detta medelande kommer upp då jag försöker öppna Spotify: The Spotify Updater is trying to install the update, but was unable to copy the new file because Spotify.exe is locked by another program. If Spotify is still running, please terminate it and try again. The error message is: Det går inte att komma åt filen eftersom den används av en annan process. (32) Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2009 Hjälp! Detta medelande kommer upp då jag försöker öppna Spotify: The Spotify Updater is trying to install the update, but was unable to copy the new file because Spotify.exe is locked by another program. If Spotify is still running, please terminate it and try again. The error message is: Det går inte att komma åt filen eftersom den används av en annan process. (32) Vad ska jag göra? Även när du följer instruktionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 (redigerad) Även när du följer instruktionen? Jag har stängt ner Spotify och startat igen, men det hjälper inte. Menar de att jag ska ominstallera programet eller? EDIT: Jag avinstallerade och laddade ner programet på nytt. Nu funkar det igen Redigerad 17 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Varför ska de teckna avtal med sig själva om? http://upl.gizgiz.nu/files/teeeheee.gif Guh, gief spotify till S60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/teeeheee.gif Guh, gief spotify till S60 Roligast är ju att jag va så pass trött att jag slängde med ett eget gramatiskt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Ger bort nyckel, först 'te kvarn. 3CkbZwqXcUwb9M4R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts