Panimala Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Spotify verkar vara nere just nu. Tråkigt. Får väl leta upp nån mys i min musiksamling jag har på datorn då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Spotify verkar vara nere just nu. Tråkigt. Får väl leta upp nån mys i min musiksamling jag har på datorn då. Inte för mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Spotify verkar vara nere just nu. Tråkigt. Får väl leta upp nån mys i min musiksamling jag har på datorn då. Låg nere för mig ett tag också, men nu flyter det på bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Hahaha, någon mer som har hört basshunters reklamen? Basshunter " And it actually pretty good! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Hahaha, någon mer som har hört basshunters reklamen? Basshunter " And it actually pretty good! Haha, ja! Äntligen en reklam som faktist är lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Hahaha, någon mer som har hört basshunters reklamen? Basshunter " And it actually pretty good! Hahaha! Han känner sig så himla osäker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 (redigerad) Låg nere för mig ett tag också, men nu flyter det på bra! Var en uppdatering som inte ville, och nerladdningssidan på Spotify gick inte att gå in på direkt heller. Laddade ner det igen och installerade senaste versionen, allt funkar nu. --- Snart tar mitt premium slut, har registrerat min andra mail på det där Expekt-erbjudandet där man får en månad gratis premium, så jag fyller på med en månad till. Ärligt värre. EDIT: Nu får de ju för fan fixa Beatles. Vill höra Lennons ljuva stämma. :/ Dumma upphovsrättsmuppar. Redigerad 30 september, 2009 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Var en uppdatering som inte ville, och nerladdningssidan på Spotify gick inte att gå in på direkt heller. Laddade ner det igen och installerade senaste versionen, allt funkar nu. --- Snart tar mitt premium slut, har registrerat min andra mail på det där Expekt-erbjudandet där man får en månad gratis premium, så jag fyller på med en månad till. Ärligt värre. EDIT: Nu får de ju för fan fixa Beatles. Vill höra Lennons ljuva stämma. :/ Dumma upphovsrättsmuppar. Registrera ett konto hos expekt.com genom att klicka på "Registrera dig" här till vänster. Ange EXPSPOTIFY i rutan för hänvisningsadress-kod Gör en insättning på minst 50 kr. Inom 7 dagar får du ett e-mail med en kod till ditt nya Premium-konto på Spotify som är giltigt i 1 månad. OBS! Viktigt att du anger rätt e-mail adress när du registrerar ditt expekt-konto då vi skickar Premium-kontot till den e-mailadressen. Nu måste man sätta in pengar för att få Premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Tror det kan ha att göra med "enable hardware acceleration"-alternativet under preferences. Åhå, ska prova det nästa gång det börar strula. Någon som har spotify på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Hahaha! Han känner sig så himla osäker! Jag hör att han gör det med väldigt mycket självdistans, snarare. Jag gillar reklamen! Amanda Jenssen-reklamen är inte så störande heller, smart taktik att inte ha något tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 http://www.spotify.com/blog/archives/2009/...y-goes-offline/ Kanske dags att paya för premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 http://www.spotify.com/blog/archives/2009/...y-goes-offline/ Kanske dags att paya för premium Waow! Kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Gjort en ny spellista: Last Time in Oslo http://open.spotify.com/user/oksar/playlis...Z7MMRNyikMuD8YJ Säg vad ni tycker om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Någon som har spotify på mobilen? Jag har det till iPhone, riktigt nice! Förutom att man inte kan ha det på i bakgrunden, så om man lyssnar på musik och vill skriva ett sms så stängs Spotify ner. När dom fixar så det kan rulla i bakgrunden så blir det verkligen kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Jag har det till iPhone, riktigt nice! Förutom att man inte kan ha det på i bakgrunden, så om man lyssnar på musik och vill skriva ett sms så stängs Spotify ner. När dom fixar så det kan rulla i bakgrunden så blir det verkligen kanon! Det är en begränsning i iPhonen. Dock går det att lösa med programmet backgrounder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Nu måste man sätta in pengar för att få Premium. Fan. FAN. Visste att jag skulle spammat massa fake-emails från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Funderar på att köpa en iPod Touch för att använda med Spotify. Tillkommer några kostnader utöver Spotify Premium för att man använder internet eller så? Hur funkar det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Funderar på att köpa en iPod Touch för att använda med Spotify. Tillkommer några kostnader utöver Spotify Premium för att man använder internet eller så? Hur funkar det egentligen? iPod Touch ansluts till internet via WLAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 (redigerad) meh boomer bara wlan, så, det är gratis, men du kan bara göra det hemma/där du har access till andra nät Redigerad 4 oktober, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Funderar på att köpa en iPod Touch för att använda med Spotify. Tillkommer några kostnader utöver Spotify Premium för att man använder internet eller så? Hur funkar det egentligen? Bättre o skaffa iPhone då. Eller någon av de andra telefonerna som kan använda spotify Mer mobilt än iPod Touch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts