Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Låg nere för mig ett tag också, men nu flyter det på bra!

Var en uppdatering som inte ville, och nerladdningssidan på Spotify gick inte att gå in på direkt heller. Laddade ner det igen och installerade senaste versionen, allt funkar nu.

---

Snart tar mitt premium slut, har registrerat min andra mail på det där Expekt-erbjudandet där man får en månad gratis premium, så jag fyller på med en månad till. Ärligt värre. :)

EDIT: Nu får de ju för fan fixa Beatles. Vill höra Lennons ljuva stämma. :/ Dumma upphovsrättsmuppar.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var en uppdatering som inte ville, och nerladdningssidan på Spotify gick inte att gå in på direkt heller. Laddade ner det igen och installerade senaste versionen, allt funkar nu.

---

Snart tar mitt premium slut, har registrerat min andra mail på det där Expekt-erbjudandet där man får en månad gratis premium, så jag fyller på med en månad till. Ärligt värre. :)

EDIT: Nu får de ju för fan fixa Beatles. Vill höra Lennons ljuva stämma. :/ Dumma upphovsrättsmuppar.

Registrera ett konto hos expekt.com genom att klicka på "Registrera dig" här till vänster. Ange EXPSPOTIFY i rutan för hänvisningsadress-kod

Gör en insättning på minst 50 kr.

Inom 7 dagar får du ett e-mail med en kod till ditt nya Premium-konto på Spotify som är giltigt i 1 månad. OBS! Viktigt att du anger rätt e-mail adress när du registrerar ditt expekt-konto då vi skickar Premium-kontot till den e-mailadressen.

Nu måste man sätta in pengar för att få Premium.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har det till iPhone, riktigt nice! Förutom att man inte kan ha det på i bakgrunden, så om man lyssnar på musik och vill skriva ett sms så stängs Spotify ner. När dom fixar så det kan rulla i bakgrunden så blir det verkligen kanon!

Det är en begränsning i iPhonen. Dock går det att lösa med programmet backgrounder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att köpa en iPod Touch för att använda med Spotify. Tillkommer några kostnader utöver Spotify Premium för att man använder internet eller så? Hur funkar det egentligen?

Bättre o skaffa iPhone då. Eller någon av de andra telefonerna som kan använda spotify ^_^ Mer mobilt än iPod Touch

Länk till kommentar
Dela på andra sidor