StellHell Skrivet 5 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2009 Gjort en feelgood/chill lista till vardagslyssning. Pros/cons? http://open.spotify.com/user/stellhell/pla...fgn6XRf1Osc8IWR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2009 Gjort en feelgood/chill lista till vardagslyssning. Pros/cons? http://open.spotify.com/user/stellhell/pla...fgn6XRf1Osc8IWR I like Ska låta den rulla nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 "Om du köper Spotify Premium så får du [...]bättre ljudkvalité[...]" Say what? Det måste vara ett nytt påhitt, va? Betyder det att de har sänkt kvalitén på min musik eller att de har tagit fram finare kvalité till premium-användarna? Stell: Det låter mysigt, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 "Om du köper Spotify Premium så får du [...]bättre ljudkvalité[...]" Say what? Det måste vara ett nytt påhitt, va? Betyder det att de har sänkt kvalitén på min musik eller att de har tagit fram finare kvalité till premium-användarna? Stell: Det låter mysigt, tack. Ganska gammalt nu faktiskt, men premium-användarna får högre bitrate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2009 (redigerad) Ganska gammalt nu faktiskt, men premium-användarna får högre bitrate. Ooh, upp till 320 kbps! Edit: Tack för svaret förresten, det där har undgått mig helt och hållet. Redigerad 11 september, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Någon som har en trevlig swing/jazz-lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Fan att Arctic Monkeys bästa album inte ska vara tillgänglig i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Någon som har Premium? Märker du stor skillnad på bitraten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Någon som har Premium? Märker du stor skillnad på bitraten? Jag märker inte skillnad, men jag vet inte om det beror på mitt ljudsystem eller att majoriteten av låtarna är inspelade i 192kbit/s eller vad det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Någon som har Premium? Märker du stor skillnad på bitraten? De låtar spotify har varierar sig i ljudkvalitet, men visst, på vissa låtar så är det ju skillnad, om man har ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Är det bara jag som stöter på alla censorerade låtar? Varför måste alla låtar vara censorerade? Så jävla irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2009 Är det bara jag som stöter på alla censorerade låtar? Varför måste alla låtar vara censorerade? Så jävla irriterande! Fast det är ju inte spotify som censurerar utan de som ger ut musiken, ofta finns det även "dirty" verisoner av cleana låtar om man lyssnar på albumet istället för singlarna eller radio-edit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 (redigerad) Gah, är det bara jag som har problem med att många låtar snabbspolas när man kör igång dem? edit: reklamen snabbspolas också, vilket är gött iofs Redigerad 24 september, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Gah, är det bara jag som har problem med att många låtar snabbspolas när man kör igång dem? edit: reklamen snabbspolas också, vilket är gött iofs Tror det kan ha att göra med "enable hardware acceleration"-alternativet under preferences. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2009 Finns det något fyndigt program som kan omvandla låtlistorna till .txt-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Vad tänker Bredbandsbolaget med vad gäller deras nya reklam? (Mexikanska 'hands up'-sången) Den är ju jättejobbig, tråkig, och får snarare mig att bli mer negativt inställd till företaget än tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Request: Köra bil-spellistor! Spåna själv om vad Du tycker är mysigt/coolt/skönt/osv. Jag behöver inspiration Redigerad 28 september, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Request: Köra bil-spellistor! Spåna själv om vad Du tycker är mysigt/coolt/skönt/osv. Jag behöver inspiration oooh. Det har jag ju en som är ett hoppkok av en skiva vid namn Drivetime och lite annat. Ska starta upp o leta fram! Edit: http://open.spotify.com/user/plaisir/playl...wjyqtL5GUfHuIfD Redigerad 28 september, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 (redigerad) Äntligen! Mustasch nya skiva är äntligen ute för oss regular Spotifyers också! http://open.spotify.com/album/21guOULCVP6UtQkBsRsjBY Kan verkligen rekommendera Mine. Redigerad 29 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 oooh. Det har jag ju en som är ett hoppkok av en skiva vid namn Drivetime och lite annat. Ska starta upp o leta fram! Edit: http://open.spotify.com/user/plaisir/playl...wjyqtL5GUfHuIfD Tackar fanns lite smått och gott däri. ------------- Den där manliga rösten som kommer i Spotifys egna reklamer, är det Jesse Spencer (Dr. Robert Chase i House MD)? Det låter onekligen som honom. Han börjar typ: "Ever wondered which tracks or artists..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts