Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

http://jonathanfromspotifyruinedyourplaylist.com/

F5 F5 F5

JONATHAN FROM SPOTIFY FIXED THE IRANIAN ELECTIONS

Jonathan from Spotify talked about Fight Club

Jonathan from Spotify put too much pressure on Susan Boyle

Jonathan from Spotify uses Comic Sans

Jonathan from Spotify was on the grassy knoll

Jonathan from Spotify voted mccain-palin

Jag HATAR Jonathan from Spotify och önskar evig olycka över honom, hans familj och hans getflock!! ranting2_994648_0.gif

Hi! I'm Jonathan fr... RRRRROGNTUDJUUUU!! evil22_992695_0.gifevil22_992695_0.gifwallbash_999934_0.gif

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade proxyn, som funkade jättebra ett tag, men nu connectar Spotify inte till internet!

Tog bort proxyn och nu connectar den fortfarande inte...

Antivirus och brandväggen tillåter Spotify och med tanke på att det här är första gången på åtta (?) månader detta hänt mig så är det ganska konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag testade proxyn, som funkade jättebra ett tag, men nu connectar Spotify inte till internet!

Tog bort proxyn och nu connectar den fortfarande inte...

Antivirus och brandväggen tillåter Spotify och med tanke på att det här är första gången på åtta (?) månader detta hänt mig så är det ganska konstigt.

Om det är felkod 110(?) så är det en bugg. Kryssa ur spara lösenord och fyll i lösenordet igen så ska det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan väl bara använda spotify i två veckor från ett land där spotify inte är lanserat?

Stämmer. Fick en sådan där remsa som säger att min location inte matchar min profil. Bytte således ifrån proxyn och startade om programmet, problemet fixat. Men för att slippa reklamen skrev jag in proxyn igen och hittills funkar det. Man måste alltså göra detta efter två veckor varje gång, men enligt mig är det värt det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor