VenoM Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Strange... Funkar för mig. För mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Funkar kanoners för mig! Ah, verkar fungera med de inställningarna du visade. Alla tiders! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Att trycka på en knapp och få 3 sekunders avbrott istället för att få reklam i ~1 minut känns ganska förmånligt, men det är kanske bara jag. Det jobbiga är ju att kön rensas, men vid vissa tillfällen är scriptet smidigt att ha till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Det jobbiga är ju att kön rensas, men vid vissa tillfällen är scriptet smidigt att ha till hands. Aye, man får ha till vana att 'köa' i en ny spellista istället för att köa låtar i kön. Kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 (redigerad) http://jonathanfromspotifyruinedyourplaylist.com/ F5 F5 F5 JONATHAN FROM SPOTIFY FIXED THE IRANIAN ELECTIONS Jonathan from Spotify talked about Fight Club Jonathan from Spotify put too much pressure on Susan Boyle Jonathan from Spotify uses Comic Sans Jonathan from Spotify was on the grassy knoll Jonathan from Spotify voted mccain-palin Jag HATAR Jonathan from Spotify och önskar evig olycka över honom, hans familj och hans getflock!! Hi! I'm Jonathan fr... RRRRROGNTUDJUUUU!! Redigerad 24 augusti, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 http://twitter.com/eldsjal http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8225731.stm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Fick tråkigt så jag satte ihop lite musik på ett jätteavancerat sätt. Njae men jag la ihop lite musik. Lägg till sånt ni tycker passar http://open.spotify.com/user/plaisir/playl...yJsU5Cs5w4XyQou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Hittade en hyffsat stor DnB/Dubstep playlist på spotify idag när jag satt och hade allmänt tråkigt i skolan: http://open.spotify.com/user/landerdahl/pl...g7TctX7xeaLQvMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag testade proxyn, som funkade jättebra ett tag, men nu connectar Spotify inte till internet! Tog bort proxyn och nu connectar den fortfarande inte... Antivirus och brandväggen tillåter Spotify och med tanke på att det här är första gången på åtta (?) månader detta hänt mig så är det ganska konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag testade proxyn, som funkade jättebra ett tag, men nu connectar Spotify inte till internet! Tog bort proxyn och nu connectar den fortfarande inte... Antivirus och brandväggen tillåter Spotify och med tanke på att det här är första gången på åtta (?) månader detta hänt mig så är det ganska konstigt. Om det är felkod 110(?) så är det en bugg. Kryssa ur spara lösenord och fyll i lösenordet igen så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Om det är felkod 110(?) så är det en bugg. Kryssa ur spara lösenord och fyll i lösenordet igen så ska det funka. Jag kommer in i programet, men det står hela tiden "Connection lost - Reconnecting" -eller något liknande, och inget som har med:('> internet fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Alltså, listdj, måste man köra .exe'n, som lägger in en playlist, varje gång man vill starta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Man kan väl bara använda spotify i två veckor från ett land där spotify inte är lanserat? Stämmer. Fick en sådan där remsa som säger att min location inte matchar min profil. Bytte således ifrån proxyn och startade om programmet, problemet fixat. Men för att slippa reklamen skrev jag in proxyn igen och hittills funkar det. Man måste alltså göra detta efter två veckor varje gång, men enligt mig är det värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) blädadadoo Redigerad 2 september, 2009 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Premium går att köpa på 7-Eleven och pressbyrån nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Premium går att köpa på 7-Eleven och pressbyrån nu. Grymt smart drag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Grymt smart drag! Indeed, smart både för Spotify och för oss användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Varför är det så smart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Varför är det så smart? Mycket lättare än att betala med kort, samt att folk kanske impulsköper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2009 Mycket lättare än att betala med kort, samt att folk kanske impulsköperKan tänka mig det. "Aaa, ska ha en grillad och... släng på en Spotify på det också." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts