Saleen Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Nu när skolan börjat måste vi ha en playlist vi kickar igång en stund innan vi ska sova, för att varva av! http://open.spotify.com/user/oksar/playlis...VZ7GqPNYslzSwba Kent - Sömnen är ju en självklarhet! Keep it going! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 AAAAAH, jag blir galen! Det är tyst i högtalarna flera minuter, spotify har dragit igång flera-minuter-långa-reklaminslag-som-är-helt-tysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 AAAAAH, jag blir galen! Det är tyst i högtalarna flera minuter, spotify har dragit igång flera-minuter-långa-reklaminslag-som-är-helt-tysta. Nu måste du väl skämta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Nu måste du väl skämta? Nej. Några låtar körs i min playlist, det blir helt tyst och jag öppnar Spotify. Låten som ska starta efter låten som nyss spelades står pausad precis i början, det ligger en stor reklamblaffa över hela programmet för Nokia N97. Trycker jag på reklamen läggs den på högra sidan av programmet. Låten började 30 sekunder efter det. För en dryg halvtimme sedan hände samma sak, men det var ingen reklamblaffa över hela programmet, istället en liten reklamtext längst ner i Spotify. Tryckte jag på den så startade låten, men jag kastades såklart till reklamens hemsida. Visserligen går det väl att starta om Spotify, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Nej. Några låtar körs i min playlist, det blir helt tyst och jag öppnar Spotify. Låten som ska starta efter låten som nyss spelades står pausad precis i början, det ligger en stor reklamblaffa över hela programmet för Nokia N97. Trycker jag på reklamen läggs den på högra sidan av programmet. Låten började 30 sekunder efter det. För en dryg halvtimme sedan hände samma sak, men det var ingen reklamblaffa över hela programmet, istället en liten reklamtext längst ner i Spotify. Tryckte jag på den så startade låten, men jag kastades såklart till reklamens hemsida. Visserligen går det väl att starta om Spotify, men ändå. Åh! Det hände mig också! Jag trodde det var en bug och startade om Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hittade en guide som låter dig ta bort reklamen från Spotify, helt gratis också! http://www.nudeln.se/guide/spotify-utan-re...ritt-gratis.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Hittade en guide som låter dig ta bort reklamen från Spotify, helt gratis också! http://www.nudeln.se/guide/spotify-utan-re...ritt-gratis.asp Man kan väl bara använda spotify i två veckor från ett land där spotify inte är lanserat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 AAAAAH, jag blir galen! Det är tyst i högtalarna flera minuter, spotify har dragit igång flera-minuter-långa-reklaminslag-som-är-helt-tysta. Jag har varit med om exakt samma sak ett flertal gånger. Ytterst irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 (redigerad) Åh! Det hände mig också! Jag trodde det var en bug och startade om Spotify. Jag har varit med om exakt samma sak ett flertal gånger. Ytterst irriterande. Hah, skönt på ett sätt att höra att det hänt flera! Edit: Hittade en guide som låter dig ta bort reklamen från Spotify, helt gratis också! http://www.nudeln.se/guide/spotify-utan-re...ritt-gratis.asp Funkar inte för mig. Redigerad 22 augusti, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Bara så att ni vet fungerar det fortfarande utmärkt att använda mitt script eller bara stänga av och starta programmet för att "undvika" reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Funkar inte för mig. Funkar kanoners för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Vad i hela helvete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Vad i hela helvete? Låtar som är utplockade och inte släppta på spotify ännu tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Låtar som är utplockade och inte släppta på spotify ännu tror jag. Alla dom där låtarna har ju funnits tidigare! Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Alla dom där låtarna har ju funnits tidigare! Oo Detsamma hände med bandet Soil för ett tag sedan, låtar blev röda och tillslut var dom borta ifrån Spotify. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Bara så att ni vet fungerar det fortfarande utmärkt att använda mitt script eller bara stänga av och starta programmet för att "undvika" reklamen. Var finns ditt script? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Har inte testat fullt ut, men det verkar fungera att stänga av programmet och snabbt starta det igen för att slippa reklam. 5 sekunder istället för typ över en halv minut reklam. Lägg den här bat:en i snabbstartsfältet så går det smidigt. taskkill /f /im spotify.exe start /wait /b C:\Program\Spotify\spotify.exe[/codebox] Där tror jag kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Där tror jag kicken. Stänga av och sätta på Spotify efter varje låt då? Eller ja, inte varenda låt, men efter två-tre låtar? Känns lite väl mycket för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 (redigerad) Stänga av och sätta på Spotify efter varje låt då? Eller ja, inte varenda låt, men efter två-tre låtar? Känns lite väl mycket för min del. Att trycka på en knapp och få 3 sekunders avbrott istället för att få reklam i ~1 minut känns ganska förmånligt, men det är kanske bara jag. För övrigt verkar proxyn fungera hittills, good one! Redigerad 23 augusti, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Vad i hela helvete? Strange... Funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts