Kebab Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Saknar på allvar "Ut på tur, aldri' sur!"-reklamerna. Man blev alltid så glad när man hörde dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Saknar på allvar "Ut på tur, aldri' sur!"-reklamerna. Man blev alltid så glad när man hörde dem. Ring in och begär att få den tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Spotify fungerar inte för mig längre av någon konstig anledning. För det första så loggar den inte in automatiskt, och när den väl loggat in tappar den kontakten med servern; kan inte lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Var kan man få se sina topplistor som det görs reklam för? Hittar ingenting på spotify.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Var kan man få se sina topplistor som det görs reklam för? Hittar ingenting på spotify.com. Jag tror inte detta är rätt, men jag hittade nått på spotify (programet) home-> top list (en tab brevid "what's new")-> istället för everywhere så ta for me. hmm, jag har haft dålig koll vad jag lyssnat på men det kan stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Jag tror inte detta är rätt, men jag hittade nått på spotify (programet) home-> top list (en tab brevid "what's new")-> istället för everywhere så ta for me. hmm, jag har haft dålig koll vad jag lyssnat på men det kan stämma. Har du lust att ta printscreen? Hittar ingenting och har letat överallt på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Har du lust att ta printscreen? Hittar ingenting och har letat överallt på sidan. varsegod! http://img35.imageshack.us/img35/8706/shrgrman.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Vill du sjunga med till låtarna som spelas på Spotify? Orkar du inte öppna Google och söka? Ta och ladda hem ListDJ isånnafall, de här addon ger dig lyricsen direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 (redigerad) varsegod! http://img35.imageshack.us/img35/8706/shrgrman.png Jaha ... i spotify. Nu hittade jag "for me", lol. Redigerad 21 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Vill du sjunga med till låtarna som spelas på Spotify? Orkar du inte öppna Google och söka? Ta och ladda hem ListDJ isånnafall, de här addon ger dig lyricsen direkt Ooohhh, precis vad jag alltid önskat mig! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Vill du sjunga med till låtarna som spelas på Spotify? Orkar du inte öppna Google och söka? Ta och ladda hem ListDJ isånnafall, de här addon ger dig lyricsen direkt Funkade inte för mig. Eller ja, när jag skulle starta installfilen så fick jag "ListDJ har slutat att fungera" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Måste fan köpa Premium snart, får seriöst reklam var tredje låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Ännu en anledning till att skaffa Premiumkonto, om man äger en iPhone: http://www.spotify.com/blog/archives/2009/...ify-for-iphone/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2009 (redigerad) Tips på en bra playlist med House? Redigerad 1 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Tips på en bra playlist med House? Vad sägs om tvåhundraen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Vad sägs om tvåhundraen? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Tips på en bra playlist med House? Jag har en jag knåpat ihop under en tid. Främst electro, men också mainstream, vocal och lite progressive-liknande. Håller mest på med min trance-lista just nu. Främst progressive trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Okej. Har två problem med spotify för tillfället. 1) I början av varje låt och reklam så hackar det i runt 3-4 sekunder för att sedan spela hela låten helt utan några problem. Men detta hackande är som ni förstår enormt störande. Det kan bero på det andra problemet jag har, men jag är inte säker. Notera att detta bara händer i Spotify. 2) Jag omformaterade min dator, eller rättare sagt har jag bytt dator för ett tag. När jag nu laddat ner spotify här och loggat in på mitt konto så dyker inte mina playlists upp. Dem har inte dykt upp på flera timmar nu och jag kommer ihåg att jag hade samma problem förra gången jag omformaterade, men då dök dem upp efter ett tiotal minuter. Är det någon som har någon som helst aning om vad man kan göra åt något av dessa problem? Tack på förhand i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Vill du sjunga med till låtarna som spelas på Spotify? Orkar du inte öppna Google och söka? Ta och ladda hem ListDJ isånnafall, de här addon ger dig lyricsen direkt JAA! Jag vill ha lyrics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Okej. Har två problem med spotify för tillfället. 1) I början av varje låt och reklam så hackar det i runt 3-4 sekunder för att sedan spela hela låten helt utan några problem. Men detta hackande är som ni förstår enormt störande. Det kan bero på det andra problemet jag har, men jag är inte säker. Notera att detta bara händer i Spotify. 2) Jag omformaterade min dator, eller rättare sagt har jag bytt dator för ett tag. När jag nu laddat ner spotify här och loggat in på mitt konto så dyker inte mina playlists upp. Dem har inte dykt upp på flera timmar nu och jag kommer ihåg att jag hade samma problem förra gången jag omformaterade, men då dök dem upp efter ett tiotal minuter. Är det någon som har någon som helst aning om vad man kan göra åt något av dessa problem? Tack på förhand i alla fall. Ah, har äntligen löst problemet. Kan skriva hur man löser det ifall någon hittar in hit via google. Det är bara gå in i inställningar och klicka ur enable hardware acceleration samt spara inställningarna. Då kommer det fungera felfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts