AngryAxel Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Har ni någon favoritreklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Har ni någon favoritreklam? Den som säger Halebop ska få stryk. De enda reklamerna jag inte har något emot är de som talar om att en viss artists nya album finns på spotify, sådana kan till och med vara bra. Resten stör jag mig inte överdrivet mycket på heller, men är det nån riktigt jobbig kör jag min restart-.bat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Har ni någon favoritreklam? Mikael Rickfors har skön röst. Caroline af Ugglas vill jag bara skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Har ni någon favoritreklam? "Ibland kan det vara svårt att köra när någon sparkar en i ryggen" nae då, som sagt, Michael Rickfors har en mysig röst. Resten bör låsas fast i ett element och slås blodiga med batong. .. eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Den värst är ju De Leva, fy fan vilka röst. Och han låter så där äckligt flummigt, undra vad han röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 "Ibland kan det vara svårt att köra när någon sparkar en i ryggen" *rys*, den fick mig att aldrig vilja köpa en TomTom. "Meen duueh - den kan inte kaapah dina baarns been". Som om föräldrar skulle vilja ha något som kapade deras barns ben? Eller va? Stör mig på "Haj! Ajm Jonathan from Spotify.." Haj! Maj nejjm iss Daniel Lindström, and yoou can lissen to maj njuu riimix of maj sång sädurdej najjt heere, on Ssspoddifaj! Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Haj! Maj nejjm iss Daniel Lindström, and yoou can lissen to maj njuu riimix of maj sång sädurdej najjt heere, on Ssspoddifaj! Usch. Jag förstår inte. Skulle deras engelska vara dålig, eller? Jag tycker de mest låter som vilken svensk som helst som pratar engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 (redigerad) Jag förstår inte. Skulle deras engelska vara dålig, eller? Jag tycker de mest låter som vilken svensk som helst som pratar engelska. Aye, jag tycker hans uttal är ganska dåligt, men det jag stör mig mest på med den reklamen (bortsett från att låten verkar vara jättedålig) är just att han ska prata engelska. Jag menar - han är svensk, han gör reklam för svenskar, varför inte prata på svenska? Är det ett slags försök att etablera sig som internationell artist eller så? Jag vet inte, jag kanske håller på att bli gammal och grinig. Men jag gillar den inte. ...Gillar för övrigt Berghs School of Communication-reklamerna, killen låter skön när han pratar. Och hårdrockaren (han låter som en sådan i mina öron) i "Skrapan"-reklamerna "Tja. Här sitter du och lyssnar på kommersiella band". Hah! Btw, är det bara Stockholmare som hör skrapanreklamerna, eller går den ut till hela Sverige? Redigerad 4 juni, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Funderar seriöst på att köpa Premium nu... reklamen är ju vidrigt lång och dyker upp ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Funderar seriöst på att köpa Premium nu... reklamen är ju vidrigt lång och dyker upp ofta! Aye, samma här. Är riktigt nöjd med Spotify - de har i stort sett allt jag lyssnar på (minus typ The Smiths, Beatles, och diverse andra band), och det är ett ruskigt bra program. Någon som vet om det funkar smärtfritt med 3G-modem/trådlöst internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Jag saknar den norska reklamen "Ut på tur, aldri sur!". Åh, den var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Aye, samma här. Är riktigt nöjd med Spotify - de har i stort sett allt jag lyssnar på (minus typ The Smiths, Beatles, och diverse andra band), och det är ett ruskigt bra program. Någon som vet om det funkar smärtfritt med 3G-modem/trådlöst internet? Inte helt. Satt hemma hos en kompis med hennes trådlösa och där var det rätt segt faktiskt. Lagg ibland och segt. Jag blev lite ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Funderar seriöst på att köpa Premium nu... reklamen är ju vidrigt lång och dyker upp ofta! Seriöst, även jag lackar. Jämfört med innan kommer den sjukt ofta och dessutom två reklamer i rad. Dock håller jag med Axel. Jag saknar den norska reklamen "Ut på tur, aldri sur!". Åh, den var så bra. JAG MED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Inte helt. Satt hemma hos en kompis med hennes trådlösa och där var det rätt segt faktiskt. Lagg ibland och segt. Jag blev lite ledsen. Jag har inga problem alls med mitt trådlösa och spotify. Vi kör två spotify på samma trådlösa också, om det nu har någon betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 bert karlssons reklam va bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 bert karlssons reklam va bäst! STÖÖÖR MIIIIG! Han kan ju för fan inte uttala mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 STÖÖÖR MIIIIG! Han kan ju för fan inte uttala mustasch. Rapport Niklas gick högtalaren sönder enligt pianot. Dividera, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Inte helt. Satt hemma hos en kompis med hennes trådlösa och där var det rätt segt faktiskt. Lagg ibland och segt. Jag blev lite ledsen.Jag har inga problem alls med mitt trådlösa och spotify. Vi kör två spotify på samma trådlösa också, om det nu har någon betydelse. När jag sade "trädlöst internet" menade jag inte wifi, utan endast 3G-nätet, bara för att förtydliga. Kunde egentligen skippat att skriva "trådlöst internet" helt och hållet, men... Tja, gjort är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Jag körde Spotify med 3g-modem i fjällstugan och det funkade utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Helt sjukt vad jag stör mig på militär/försvarsmakten-reklamen. Jag har lust att slå sönder datorn när jag hör den, vad håller de på med? Ett högt pip som fan och sedan konstiga ljud och en röst som jag lackar på. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts