Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Electroplaylist!

http://open.spotify.com/user/tweakeli/play...JShV4d2urqPBrYw

Vad mer är bra som kan vara med där?

W0rd @ KalleR

Men jag vill se The Avalanches, Depeche Mode, Fever Ray/The Knife, SebastiAn, Sebastian Tellier, Hot Chip, Surkin, So-Me.

Men att du inte fått med Danger gör mig ledsen, och även att det är så lite Boys Noize och Justice. Ett måste är Justice -Water Of Nazareth och Stress från A Cross The Universe.

Annars jävligt bra !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd @ KalleR

Men jag vill se The Avalanches, Depeche Mode, Fever Ray/The Knife, SebastiAn, Sebastian Tellier, Hot Chip, Surkin, So-Me.

Men att du inte fått med Danger gör mig ledsen, och även att det är så lite Boys Noize och Justice. Ett måste är Justice -Water Of Nazareth och Stress från A Cross The Universe.

Annars jävligt bra !

Älskar allt Justice och Boys Noize gjort men vill inte fylla på med massa låtar av varje artist. Inte så sugen på Fever Ray, Knife eller Depeche Mode, de andra får du sjukt gärna tipsa om specifika låtar med. Hot Chip åker in direkt, bra påminnelse!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar allt Justice och Boys Noize gjort men vill inte fylla på med massa låtar av varje artist. Inte så sugen på Fever Ray, Knife eller Depeche Mode, de andra får du sjukt gärna tipsa om specifika låtar med. Hot Chip åker in direkt, bra påminnelse!

Danger, Vitalic och Kavinsky då? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att ni inte någon av er bara gör en lista och väljer Collaborative Playlist, sen så kan alla lägga till musik och härja.

1: Man vill inte ha all typ av musik på samma list, smaken är ju som baken

2: Inom ett dygn är det enda som finns på listan Best Of Rick Astley

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Man vill inte ha all typ av musik på samma list, smaken är ju som baken

2: Inom ett dygn är det enda som finns på listan Best Of Rick Astley

Men hallå. Självklart så menade jag när ni sitter och gör era electrolistor eller vad ni nu håller på med. Sen när ni anser att dom är klara så stänger ni dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå. Självklart så menade jag när ni sitter och gör era electrolistor eller vad ni nu håller på med. Sen när ni anser att dom är klara så stänger ni dom.

Men jag gör ju i första hand listan för min egen skull, inte alla andras, därför tar jag hellre tips till mina stängda listor än att låta folk lägga in vad de vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor