KalleR Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vart har ni alla fått era invites ifrån? Jag signade mig på deras sida, fick invite 3-4 veckor senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Jag signade mig på deras sida, fick invite 3-4 veckor senare. Samma här, har dock en invite kvar nu som jag skulle kunna bjussa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vart har ni alla fått era invites ifrån? Svarade på tre frågor på http://www.fiestamusic.se/. Fick invite 1-2 dagar senare. Tävlingen är tyvärr avslutad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Fan vad härligt Spotify är. Nu när jag åker bort hela jullovet (kommer dock ha tillgång till dator under stora delar av lovet) så kan jag enkelt ladda ner programmet och logga in och så har jag min spelningslista bara sådär. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vart har ni alla fått era invites ifrån? Cinekadens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) @KalleR: Jellz, jag är medveten om det. Så om nån skulle kunna haffa en "riktig" invite så skulle jag vara tacksam. Redigerad 21 december, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Invitations You have 1 invitations left. Share Spotify Först till kvarn på MSN/PM gäller. EDIT: Inviten gick till Adriian. Redigerad 21 december, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Någon som vet vad det är för ljudkvalitet på låtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) ^Svårt att säga, har inte sett att det står någonstans, men det skulle säkert kunna vara 320 kbps, åtminstone är det över 192. Redigerad 21 december, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Här får man en invite av snälla Marquis, och tro fan att beffo-servern är nere! Vågade nämligen inte använda min hotmail-adress eftersom jag skrev in den på hemsidan redan. Tänkte att det kanske kunde fucka saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Här får man en invite av snälla Marquis, och tro fan att beffo-servern är nere! Vågade nämligen inte använda min hotmail-adress eftersom jag skrev in den på hemsidan redan. Tänkte att det kanske kunde fucka saker och ting. Det gör inget om du inte kommer åt din mail, säg bara till Marquis att kopiera koden och skicka den via msn eller nåt istället så kan du regga dig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Invitations You have 1 invitations left. Share Spotify Först till kvarn på MSN/PM gäller. Se till att vara inloggad då, din jävla nåntingnånting. u got pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Någon sötsak med en invite kvar som vill ha min eviga tacksamhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Någon sötsak med en invite kvar som vill ha min eviga tacksamhet? Edit* Undvik invitefiske i denna tråden, det kommer bli tröttsamt om den fylls med inviteförfrågningar. Om någon har Invites att dela ut, nämn gärna det. Men ta resten via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Aj fan, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Har haft Spotify i fem minuter och älskar det redan! Satan så fort det går att söka och spela, det är precis som om allting låg på ens egen dator. Edit: Låtarna jag lägger till i Axels jullista sparas och syns alltså för alla? Redigerad 21 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 (redigerad) Har haft Spotify i fem minuter och älskar det redan! Satan så fort det går att söka och spela, det är precis som om allting låg på ens egen dator. Edit: Låtarna jag lägger till i Axels jullista sparas och syns alltså för alla? Tror dock du måste lägga ut den nya uppdaterade länken med dina låtar.. (som du gör genom att högerklicka på XXX julsånger och sen copy spotify url) Lite random.. Jag lyssnar bara från Poison dock http://open.spotify.com/user/zycomb/playli...xDNHGMKr6GrsnOF Redigerad 21 december, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Tror dock du måste lägga ut den nya uppdaterade länken med dina låtar.. (som du gör genom att högerklicka på XXX julsånger och sen copy spotify url) Okej, tack. Lade till två skitbra jullåtar ifall någon är intresserad. http://open.spotify.com/user/axelhammarbac...LYqF8v8PUipRUfD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Tror dock du måste lägga ut den nya uppdaterade länken med dina låtar.. (som du gör genom att högerklicka på XXX julsånger och sen copy spotify url) Lite random.. Jag lyssnar bara från Poison dock http://open.spotify.com/user/zycomb/playli...xDNHGMKr6GrsnOF Nej, det ska inte behövas. Fungerar utmärkt med den gamla länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Någon som vet vad det är för ljudkvalitet på låtarna? Vad jag har hört är det 160kbps Ogg, vilket motsvarar 192kbps mp3. Med andra ord väldigt bra för streamad musik! Edit: Låtarna jag lägger till i Axels jullista sparas och syns alltså för alla? Ja, eftersom han har ställt in att playlisten ska vara kollaborativ kan alla som har tillgång till den också ändra i den, och det uppdateras för alla andra automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts