Jump to content

Spotify

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Istället för att plugga gjorde jag en pluggplaylist - http://open.spotify.com/user/tweakeli/play...cXuSSZrmyLtiYKC !

Oh, ser bra ut! Vad tror du om att lägga till lite Death Cab/M. Ward? Om man nu pluggar bra till lågmälda band vars ljudbild inte är alldeles för påträngande.

___

Är det bara jag, eller är den nya Mr. Green-reklamen rätt creepy? Som om Vincent Price skulle spela in en Spotify-reklam, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget att göra med spotify förutom "fy" på slutet? :rolleyes:

En tjänst för att ladda upp videos till sina bloggar?

Mjo men jag menar... Eller jag menar ingenting egentligen. Är det samma företag som äger videofy?

Annars så känns det ju väldigt ripoff-igt. FY i slutet, liknande logo, liknande design på hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo men jag menar... Eller jag menar ingenting egentligen. Är det samma företag som äger videofy?

Annars så känns det ju väldigt ripoff-igt. FY i slutet, liknande logo, liknande design på hemsidan.

Nja, jag tror inte det, de rider nog bara på "Spotify"-vågen, precis som företag lanserade sina "iXXXX" efter Apples framgångar med i-produkter. "Videofy" som namn känns dock mer logiskt än "Spotify".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag är nog inte så bra på att göra låtförslag till flaket med tanke på att musikintresset är svalt i klassen.

Spotify

Fyll på!

Vet inte vad din klass lyssnar på för sorts musik, men fyllde på med lite som jag tror skulle fungera här omkring iaf. Sen kanske man inte är så överdrivet petig med att varenda låt skall vara perfekt heller när man väl står på flaket. :rolleyes:

http://open.spotify.com/user/anticon/playl...QmdJbDssG9yXIQ4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor