P-C Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Vafalls, jag kan inte öppna denna! Står bara "Loading...." Och sen kommer det upp "playlist not found" Funkar bra för mig. http://open.spotify.com/user/drakfanskap/p...EXTVsXVX78ZP9my Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Playlist not found på både #3 och #4 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Playlist not found på både #3 och #4 för mig. "Playlists can sometime "act up". It's an issue we're aware of and are looking into how to solve this problem. If you try a few times now and then the playlist should appear eventually." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Någon som har/vet en bra playlist med club/fest -musik (sånt som man hör på fester)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 På tal om musik man hör på fester - visst brukar det vara standard nuförtiden att det står framme en laptop med Spotify där man får bidra? Även många har börjat med kollaborativa spellistor innan festen som pepp-grej. Kan vara till gott och ont - kul när folk får sätta sin egen prägel på festen, men i värsta fall är det folk som tröttnar på låtar fort som springer fram och sätter på typ Magnus Uggla. Eller som för någon vecka sedan, när jag var på ett tjugoårskalas. Jag hade styrt upp en bra musik-kö, och Peter Dohertys 'Last of the English Roses' hade precis börjat spela, när två blonda tjejer kom fram till mig och sluddrade fram: "Vaäre'är?!" "Peter Doherty, bra grejer" "Det är inte bra, vi vill höra nå' nytt!" "Skivan är från i år" "Vi vill ha LADY GAGA!!" "Okej, jag lägger den i kön, den kommer efter den här" "Nej, vi vill ha LADY GAGA NU, det här är dåligt!" Usch, vilka partydödare det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 På tal om musik man hör på fester - visst brukar det vara standard nuförtiden att det står framme en laptop med Spotify där man får bidra? Även många har börjat med kollaborativa spellistor innan festen som pepp-grej. Kan vara till gott och ont - kul när folk får sätta sin egen prägel på festen, men i värsta fall är det folk som tröttnar på låtar fort som springer fram och sätter på typ Magnus Uggla. Eller som för någon vecka sedan, när jag var på ett tjugoårskalas. Jag hade styrt upp en bra musik-kö, och Peter Dohertys 'Last of the English Roses' hade precis börjat spela, när två blonda tjejer kom fram till mig och sluddrade fram: "Vaäre'är?!" "Peter Doherty, bra grejer" "Det är inte bra, vi vill höra nå' nytt!" "Skivan är från i år" "Vi vill ha LADY GAGA!!" "Okej, jag lägger den i kön, den kommer efter den här" "Nej, vi vill ha LADY GAGA NU, det här är dåligt!" Usch, vilka partydödare det finns. Nu handlar detta inte om fester men jag hatar när folk säger att en låt är dålig precis när man har börjat spela upp den. Vem dömer en låt efter 20 sekunder? Det är som att döma en 2 timmars film efter 10 minuter. Eller när de frågar vad de är för genre och är det inget de lyssnar på så säger de att det är dåligt. Jag menar, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Lady Gaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vem dömer en låt efter 20 sekunder? Fulla människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 På tal om musik man hör på fester - visst brukar det vara standard nuförtiden att det står framme en laptop med Spotify där man får bidra? Så är det ofta här i alla fall, väldigt bra grej med Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Så är det ofta här i alla fall, väldigt bra grej med Spotify. Spotify Premium? Annars är ju reklamen i "vanliga" Spotify en riktig partydödare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 (redigerad) Spotify Premium? Annars är ju reklamen i "vanliga" Spotify en riktig partydödare. Kan ju köpa 24-timmarspass för ynka nio kronor. Det kan det vara värt för att 'rädda' en fest! Redigerad 11 maj, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Spotify Premium? Annars är ju reklamen i "vanliga" Spotify en riktig partydödare. Äh, tar ju typ 30 sekunder, har aldrig ens tänkt på det faktiskt. Känns mer som det skulle kunna vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Äh, tar ju typ 30 sekunder, har aldrig ens tänkt på det faktiskt. Känns mer som det skulle kunna vara kul. Jag kan tänka mig att de där "Ut på tur - aldri sur"-reklamerna som gick i början kan vara riktiga partystämningshöjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Kan ju köpa 24-timmarspass för ynka nio kronor. Det kan det vara värt för att 'rädda' en fest! Åh. Det är det verkligen! Äh, tar ju typ 30 sekunder, har aldrig ens tänkt på det faktiskt. Känns mer som det skulle kunna vara kul. Nja... håller inte riktigt med dig där ____ Någon som har/vet en bra playlist med club/fest -musik (sånt som man hör på fester eller när man är ute)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Kan ju köpa 24-timmarspass för ynka nio kronor. Det kan det vara värt för att 'rädda' en fest! Vet du om man får invite om man köper den där 24-timmarspremiumen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2009 Vet du om man får invite om man köper den där 24-timmarspremiumen? Man måste ha ett konto för att kunna köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Jag kan tänka mig att de där "Ut på tur - aldri sur"-reklamerna som gick i början kan vara riktiga partystämningshöjare! Haha, det har du så rätt i! De' é najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Man måste ha ett konto för att kunna köpa. Ja, men får man en invite, som man kan skicka till andra alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Gosh! Bert Karlssons reklamsnutt om prostatacancer får mig att vilja köpa Premium bara för att slippa höra honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Nja... håller inte riktigt med dig där Man måste ju va på en jävligt tråkig fest om hela festen dör av ett 30 sekunders reklaminslag i timmen. Fy fan vilka människor alltså. "Reklam!? Näe nu jävlar går jag hem, här är så jävla dött" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts