Pico Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 "Inom sex till åtta veckor kommer vi att kunna erbjuda 95 procent av all utgiven musik. Varje dag lägger vi in 10 000 nya låtar", berättar Daniel Ek som är vd för Spotify. I came. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Längtar till det här kommer till iPhone. Redigerad 20 december, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag älskar Spotify, lätt det coolaste sedan Napster. Jag brukar söka på random ord och sortera på populärast först, på det sättet får man höra massa bra musik som man aldrig hört innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fungerar det tillsammans med last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fungerar det tillsammans med last.fm? Det gör det - låtar du lyssnar på via Spotify skrobblas till ditt last.fm-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fixa en engelsk proxy och registera er på. Engelsk IP behöver inga invites, jävligt löjligt i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag var väldigt skeptisk först men nu älskar jag det. Det är perfekt när man ser en artist/skiva nämnd någonstans på internet och snabbt behöver kolla upp den. Kommer rädda min waffles-ratio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Måste säga att detta är ganska fantastiskt. Perfekt för mig som är för lat, spontan och oinsatt för att sitta och ladda hem mjusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fixa en engelsk proxy och registera er på. Engelsk IP behöver inga invites, jävligt löjligt i sig. Funkar inte längre har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fick min Spotify från den där Ford-länken Karatemorfar tipsade om i Musiktips ett tag sen - har nog inte tackat för det; danke schön! (: Say what ? Funkar inte längre har jag för mig Får jag fråga hur du vet det, när du inte ens visste hur man fick programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Say what ? Får jag fråga hur du vet det, när du inte ens visste hur man fick programmet? Testa själv då, för mig funkar det inte iallafall. Funkade för 4 dagar sedan men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Say what ? Det var ju Tackleberry som tipsade - varför skrev jag Karatemorfar? Nåväl, tack Tackleberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Fixa en engelsk proxy och registera er på. Engelsk IP behöver inga invites, jävligt löjligt i sig. De stängde reggen i england för någon dag sen eller två, så det funkar ej längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Hardstyle playlist, för de som gillar det. http://open.spotify.com/user/jshc/playlist...EIrTdvHps4NGNt6 Är rätt liten playlist atm, kommer att lägga till allteftersom att de slänger upp nya låtar på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Det där England-tricket fungerar inte. Edit: Haha, jösses... Nej men, i själva verket ville jag ju bara skryta med att jag har engelska internetkompisar. Edit2: Hur får man egentligen enklast tag på en invite? Anmälde mig på hemsidan, får se om tomten kommer tidigt i år. Redigerad 21 december, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 BBB gratis invite holla atcha boiiiiiiii. Galet tungt program, går att hitta det mesta, även underground grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 BBB gratis invite holla atcha boiiiiiiii. Galet tungt program, går att hitta det mesta, även underground grejer. Ni med BBB får invite av dem. http://www.bredbandsbolaget.se/wps/portal/...mittkontoanonym Dessvärre går det automatiskt över till premium-konto vid påsk (alltså 99kr/månad om man ej avbokar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Fick min Spotify från den där Ford-länken Karatemorfar tipsade om i Musiktips ett tag sen - har nog inte tackat för det; danke schön! (: - En väldigt spartansk och nybörjad jul-spellista - ...det jag egentligen saknar med Spotify är någon skön "browse" eller "explore"-funktion. Som jag förstått det kan man antingen a) söka eller gå till "home" och kolla under "What's new" och "Top lists", men där är inte utbudet så pass stort. Eller finns det något annat sätt? Och radion känns lite undermålig; få och ganska luddiga taggar, och ingen enkel möjlighet att scrolla framåt i rullisten. Tack för den, Axel! Kom precis på att jag saknade lite jullåtar och där passade ju den där playlisten in som en smäck. Får se om jag bidrar med någon låt om jag kommer på någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Did you mean karoolus? Fuck no! Jag menade Kaeoflux Usch, vad jobbigt, nu måste jag vända mig till Soulseek ändå. Bah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vart har ni alla fått era invites ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts