kattälskaren Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 (redigerad) nvm det löste sig Ett annat problem, hur får man scrobblingen genom Last fm att funka? Jag har angett rätt anv. namn och lösenord, men det vill inte funka? Tacksam för svar Redigerad 10 februari, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vafan, får reklam skit ofta nu. Efter 2-4 låtar brukar jag höra en eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Vafan, får reklam skit ofta nu. Efter 2-4 låtar brukar jag höra en eller två Mutify shalalala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Mutify shalalala Borde ju nästan vara jobbigare med tystnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Hahaha! Reklamen då pistvakt är med tar ju fan priset! Gryyyym! "Lena, kyss o smek, du är min flintastek - Jan E" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Kan passa på att lägga in en länk till Mutify för att jag har lite grann med det att göra. http://code.google.com/p/mutify/ Redigerad 17 februari, 2009 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Juste, måste bara säga att Tweaks playlists är frekvent använda på fest och ickefest. Kudos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Har tagit mig tiden att slänga ihop en liten lista med nitton olika låtar. Listan består av artister som Jerry Lee Lewis, Little Richard och Roy Brown. Med andra ord så är det bara svängig 50- & 60-tals rock. *Varning för glad musik* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Bah, humbug! Jag fick nyss "Did you mean: 'Komputer'" när jag sökte på 'Komposters'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Yäy, har fått mig ett Premium account. Blir mysigt<3 Just ja: Har 2 invites om någon behöver, harrharr. Redigerad 21 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 har 100 invites om nån behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 har 100 invites om nån behöver Oo Har inte fått en ända invite att dela ut, taskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Yäy, har fått mig ett Premium account. Blir mysigt<3 Just ja: Har 2 invites om någon behöver, harrharr. Fått? Vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 (redigerad) Inte okej! Märkte nyss att reklamen pausas när man stänger av ljudet/sänker volymen, och fortsätter spelas när man sätter på volymen igen. Redigerad 22 februari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Fått? Vad menas? Man kan väl få Premium account av t.ex en kompis. Kan ju tänkas att han fått det av någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Inte okej! Märkte nyss att reklamen pausas när man stänger av ljudet/sänker volymen, och fortsätter spelas när man sätter på volymen igen. Kör Mutify istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Kör Mutify istället. Inom tid investerar jag nog i premium istället, men jag vill se lite mer låtar först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Inte för att jag på något sätt stödjer detta men finns det "crackat" spotify som t.ex. kan ta bort reklamen, ladda ner låtarna m.m? Känns ju inte som en allt för svår grej att skapa om man kan sina grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Inte för att jag på något sätt stödjer detta men finns det "crackat" spotify som t.ex. kan ta bort reklamen, ladda ner låtarna m.m? Känns ju inte som en allt för svår grej att skapa om man kan sina grejer. Finns ett program som man kör i bakgrunden som rippar låtarna medan de spelas. Förstår dock inte varför man skulle vilja det så själva grejen med spotify är att det just streamas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts