AngryAxel Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 http://i46.photobucket.com/albums/f102/CmdrDelta/aga.jpg Fix'd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hmm, hittade precis mina första två röda låtar, inte i min lista men dom första jag sett. Det skumma är att, en är av Coldplay den ligger under top list och den andra är Disturbia av Rihanna som inte är tillgänglig för Sverige står där, men jag har den i min lista och där är det inte röd, den går att spela.. Aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Lol märkte nu att MSNs "Aktivera vad jag lyssnar på" fungerar med Spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Edit: Grym playlist, Siana. Second that. Tack, men... Nu ger jag snart upp Spotify. En REJÄL rensning har just skett. Listan jag gjorde igår tappade cirka 15 låtar. Min Hardstyle-lista tappade väl ett 30-tal låtar. De är inte ens röda, så man vet inte vilka låtar man blivit av med. Även min 90-talslista blev tunnare. Aqua är i princip borttagna från Spotify. Däremot lade de in hela MacDoo-albumet "Under the kilt", men still... Jag ser snart ingen mening med Spotify längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) Tack, men... Nu ger jag snart upp Spotify. En REJÄL rensning har just skett. Listan jag gjorde igår tappade cirka 15 låtar. Min Hardstyle-lista tappade väl ett 30-tal låtar. De är inte ens röda, så man vet inte vilka låtar man blivit av med. Även min 90-talslista blev tunnare. Aqua är i princip borttagna från Spotify. Däremot lade de in hela MacDoo-albumet "Under the kilt", men still... Jag ser snart ingen mening med Spotify längre. Fan, jag tyckte väll att din (otroligt grymma) playlist hade blivit mindre.. Va fan, dom sa ju att dom skulle rödlista låtarna Ammagaad, Innerpartysystem är borta 1/2 Ritter - soundtrack borta min Great Stuff playlist med 10 låtar är nere på 2 slutet av 90talet av siana består endast av Dr. Bombay /Dr Macdoo och en aqua låt JHSC's hardstyle extremt stora lista är nere på 10 låtar saknar en massa annat me edit: ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Update on the changes to our music catalogue Today we completed all the changes to our music catalogue that we announced last week. We’ve attempted to replace the affected tracks in your playlists with versions of the same song that you can play, if no replacements could be found we have hidden the tracks from the playlist. If you’d like to view which tracks are unplayable in your playlists you can do so by going to the preferences menu and un-checking “Hide Unplayable tracks” and then press the Apply button. We’d also like to thank all of the users who have shown us support in the past week and we will double our efforts to try and win back any users who were understandably disappointed by these changes. ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// så gå in i options och klicka ur "Hide unplayable tracks" Redigerad 6 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Ah, nice, nu kan man i alla fall se vad det är man saknar. Störst förlust fick min hardstylelista, 60 motherfuckin' låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Oh no! All Flogging Molly är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) Illegal nedladdning ftw, antar jag.. Redigerad 6 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Oh no! All Flogging Molly är borta. Märkte det jag också Även fast jag bara lyssnar på Drunken Lullabies. ------------- Bollocks, även jag åkte på en rejäl smäll och blev av med en hel del låtar. Den jag saknar mest för stunden är väl Blade med Aquagen, Warp Brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 http://webb.feber.se/art/150376/en_miljon_...dieltar_till_s/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 http://webb.feber.se/art/150376/en_miljon_...dieltar_till_s/ Åh, Komposters till Spotify nästa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Åh, Komposters till Spotify nästa?! Åh, I wish! Får kolla up det här CD Baby och se om det är värt att satsa på (: (tills dess får vi köra på myspace och last.fm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 E-type har bara 5 st eurofavoriter kvar! 5/39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Avantasia - The Metal Opera Pt. II finns på Spotify! Säkert ingen annan än jag som bryr sig, men iaf, skitbra musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 E-type har bara 5 st eurofavoriter kvar! 5/39 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 http://webb.feber.se/art/150376/en_miljon_...dieltar_till_s/ Kan man lyssna på dom i sverige då? *hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Haha, fan alla mina listor har blivit riktigt raidade! Alla San Andreas playlists har typ förlorat 70% och många utav de låtar man lyssnar mest på har ju självklart försvunnit! FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Haha, fan alla mina listor har blivit riktigt raidade! Alla San Andreas playlists har typ förlorat 70% och många utav de låtar man lyssnar mest på har ju självklart försvunnit! FAN! Ja, det är verkligen en hel massa låtar av sådan typ som man verkligen letar efter och speciellt äldre låtar och soundtracks till både filmer&spel. Speciellt sådana låtar som man vill lyssna på spotify, vilket är väldigt sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Ja, det är verkligen en hel massa låtar av sådan typ som man verkligen letar efter och speciellt äldre låtar och soundtracks till både filmer&spel. Speciellt sådana låtar som man vill lyssna på spotify, vilket är väldigt sorgligt. Fan, alltså. Riktigt synd. En spellista med gamla låtar har förlorar +90% av låtarna, känns ju inget vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Sweet, de har fixat tillbaka vissa låtar från alternativa källor som de lovat! Ser att vissa låtar på Lanlistan är tillbaka, jag kan inte direkt sätta fingret på dem förutom Darude - Sandstorm. Cartoon Heroes med Aqua är tillgänglig nu med. Hoppas de fortsätter med detta, då kanske det finns hopp för Spotify ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts