eXotic Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Har inte sett till en enda röd låt än, och jag har rätt många spellistor ändå. Skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Har inte sett till en enda röd låt än, och jag har rätt många spellistor ändå. Skönt. Dom blir inte röda förrens nästa vecka. Det är bara söket som är avaktiverat än så länge, så testa att söka på låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Tänk på att det bara är beta än så länge. Tycker ni ska lugna er lite och se vart det tar vägen. Personerna borta på Spotifykontoret gör garanterat allt för att erbjuda så mycket musik som möjligt. Däremot är det synd om de som har betalat för tjänsten och inte får vad de betalar för just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Dom blir inte röda förrens nästa vecka. Det är bara söket som är avaktiverat än så länge, så testa att söka på låtarna Marquis hade ju hittat röda låtar. Så du menar att man fortfarande kan lyssna på låtarna, men inte söka efter dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Tur iallafall min spel lista funkar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Har inte heller någon röd låt. Men tycker det är synd att det blir så limiterat Undrar hur detta påverkar alla i slutet.. BTW: Min skola har OTROLIGA problem med nätverket i 3 dagar, 100 mb/s line för 5 skolor och man tankade i ca 30 byte/s. ISP var BBB, som dåligt svar på vår fråga varför det gick så segt var "Är det många elever som använder Spotify". Spotify har klarat att streama i 3kb/s men att 5 skolor (taget att ALLA lyssnar) kan sänka 100 mb/s låter helt J*VLA otroligt Tur iallafall min spel lista funkar . EGOIST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Upptäckte att studioversionerna av Procul Harums 'A Whiter Shade Of Pale' har försvunnit, mycket tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Marquis hade ju hittat röda låtar. Så du menar att man fortfarande kan lyssna på låtarna, men inte söka efter dem? Låtar har tagits bort hela tiden, har fått ~5 låtar raderade sen jag reggade mig Från spotifys blogg som jag länkade till "Next week we are going to be making some changes to our music catalogue that we feel are important to communicate clearly" "A number of the tracks that you’ve listened to previously will no longer be available for streaming, these tracks have already been removed from the search function." Så, ja, så länge du har dom i en playlist, så kan du lyssna på dom (tills nån gång nästa vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Upptäckte att studioversionerna av Procul Harums 'A Whiter Shade Of Pale' har försvunnit, mycket tråkigt. Yo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Yo? Hejsan svejsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 En annan spellista jag har gjort http://open.spotify.com/user/tikki76/playl...mP0VENW3HqjfRj6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Bara jag som tycker att reklamen har gått ner en aning? Det känns som att den inte infaller lika ofta, och gör den det så är det bara en slinga till skillnad från förut där man ofta fick höra två efter varann. Kanske vill Spotify-skaparna ge oss lite plåster på såren när de nu tagit bort en herrans massa låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag hör fortfarande bara reklam en-två gånger om dagen.. Och då använder jag ändå Spotify nästan hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Dom lorthororna har tagit bort "Fuck You, It's Over" med Glasvegas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Siana håller med dig. Jag testade bara att ladda ner och installera Spotify på skoj på skolans dator och trodde detta funkar säkert inte så nu har ja Spotify på min inloggnings profil . Så ja satt och lyssnade på musik under tiden ja satt vi skolans dator och fick knappt inge reklam alls bara 2 gånger. SPOTIFY ME LOVE Redigerad 4 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Det jag tycker bäst om spotify är när man ska ha fest. Man behöver inte bry sig om att fixa med musik, att sitta och tanka hem och spela upp/tanka hem och bränna ut. Bara att slå på spotify, göra en spellista lite snabbt och spela upp, sedan kan polarna ändra hur de vill under kvällens gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Det jag tycker bäst om spotify är när man ska ha fest. Man behöver inte bry sig om att fixa med musik, att sitta och tanka hem och spela upp/tanka hem och bränna ut. Bara att slå på spotify, göra en spellista lite snabbt och spela upp, sedan kan polarna ändra hur de vill under kvällens gång. Synd bara att man får lite reklam då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Det jag tycker bäst om spotify är när man ska ha fest. Man behöver inte bry sig om att fixa med musik, att sitta och tanka hem och spela upp/tanka hem och bränna ut. Bara att slå på spotify, göra en spellista lite snabbt och spela upp, sedan kan polarna ändra hur de vill under kvällens gång. Vi provade köra Spotify på en fest och det gick jättebra till en början men när musiken blir tyst och man hör en norrman hojta "UT PÅ TUR, ALDRI SUR!" så dör stämningen lite. (Ja, det var ett tag sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Förresten så är jag med och arrangerar ett LAN om några veckor. Vi har utrustning för 120 personer, men ska nog bara ta in max 80. Och då tänkte vi använda oss av Spotifys 24h pass. Två stycken, eftersom det pågår i 48 h. Har Spotify bra LAN musik? Har ni några tips på låtar? Släng gärna ihop en playlist om ni hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Förresten så är jag med och arrangerar ett LAN om några veckor. Vi har utrustning för 120 personer, men ska nog bara ta in max 80. Och då tänkte vi använda oss av Spotifys 24h pass. Två stycken, eftersom det pågår i 48 h. Har Spotify bra LAN musik? Har ni några tips på låtar? Släng gärna ihop en playlist om ni hittar något. Beror på vilken stil du vill ha? Ska du ha techno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts