Kebab Skrivet 24 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2009 Högerklick -> Save to -> New Playlist Ah, danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Jag är så snäll för att tipsa om detta, först till kvarn är det som gäller. GRATIS SPOTIFY INVITES http://www.lakka.se/index.php?p=spot Invites kvar --> 551 Redigerad 25 januari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Jag är så snäll för att tipsa om detta, först till kvarn är det som gäller. GRATIS SPOTIFY INVITES http://www.lakka.se/index.php?p=spot Invites kvar --> 551 Cool. 416 kvar nu. Edit: 344 kvar nu. De går åt... Redigerad 25 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Cool. 416 kvar nu. Edit: 344 kvar nu. De går åt... 87 kvar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) 64 53 49 40 kvar på lakka, dumma jag snodde 10st.. Så tar dom slut och nån missade på pm'a mig edit: fan, kollar antalet, editerar, kollar igen och massor är borta 8 invites kvar Redigerad 25 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Snodde en av dom sista. Så om någon behöver så finns det en. Borta. Redigerad 25 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Nu har man Spotify hur får ja så ja kan bjuda in folk står "You have 0 invitations left" Har även gjort en trance lista: http://open.spotify.com/user/tikki76/playl...bWpjDiPpjBjjzYa Redigerad 25 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Åh. Redan förälskad i det här programmet. Om det någonsin inte blir gratis längre så skulle jag LÄTT kunna tänka mig att kunna betala 99kr/månad för tjänsten. Credz till Gizmo för inviten också, tack som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hittade detta på en tracker, vet inte om det funkar: #Spotify kanalen på Quakenet har en grym funktion. Man skriver bara "/msg Spot1fy !invite" så skickas en invitelänk till en, därefter kan man bara gör ett konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hittade detta på en tracker, vet inte om det funkar: Works! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Works! Japp, najs ju. Här är en jag generarade om någon vill ha https://www.spotify.com/en/invitation/PWgnYXeVALJWJ7Xa Redigerad 26 januari, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Har kvar 5 invites om nån vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Spotify är ju riktigt bra, jag förstår inte varför det inte har funnits ett liknande program tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Spotify är ju riktigt bra, jag förstår inte varför det inte har funnits ett liknande program tidigare. Jaså? Dock kom ingen upp i Spotifys klass. Chilirec var najs, det var lagligt, den hade rätt mycket, och där kunde man ladda ner låtarna som .mp3or. Men musikbiblioteket var trots allt begränsat, och ljudkvaliten rätt kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Fick nyss något sorts udda reklamgrejs tror jag, ca sek 15 rent brus.. och en röst som då säger jag kan undvika "avbrott" som dessa om jag betalar för spotify. På gränsen till irriterande.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 något konstigt har hänt med min spotify, den spelar inte upp låtar längre utan bara reklam. Om jag ominstallerar, kommer jag ha kvar mina spellistor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 något konstigt har hänt med min spotify, den spelar inte upp låtar längre utan bara reklam. Om jag ominstallerar, kommer jag ha kvar mina spellistor? Det borde du ha dom är väl kopplade till ens konto? Eftersom när man loggar in på olika datorer så kommer ens spellistor dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Det borde du ha dom är väl kopplade till ens konto? Eftersom när man loggar in på olika datorer så kommer ens spellistor dit. Aha, bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Fick nyss något sorts udda reklamgrejs tror jag, ca sek 15 rent brus.. och en röst som då säger jag kan undvika "avbrott" som dessa om jag betalar för spotify. På gränsen till irriterande.. :< Ja, vad i helvete?! Jag bara sitter och inväntar det där förbannade bruset nuförtiden, efter att ha överraskats av det en gång för mycket. Spotifys reklammetoder blir allt brutalare. Eh, men det är gratis så det är kosher. Redigerad 27 januari, 2009 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Än så länge överlever jag reklamen, blir det värre än såhär kommer jag att dels bli upprörd och dels överväga att köpa premium... Edit: Om ni ska köra RavenEs sätt så heter användaren "Spotify" nu. Redigerad 27 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts