Pixiegnom Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 (redigerad) .FLAC. All musik går ju dock inte att finna som .FLAC. Är verkligen sugen på Spotify, och kollar mailen varje dag. Men det lär ta ett bra tag innan jag får min kod, skulle jag tro. Redigerad 10 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 All musik går ju dock inte att finna som .FLAC. Är verkligen sugen på Spotify, och kollar mailen varje dag. Men det lär ta ett bra tag innan jag får min kod, skulle jag tro. Jag har en sista invite om du vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 .FLAC. 320kbps duger väl lika? Svårt att höra skillnaden på FLAC och 320kbps. Vet bara att vissa FLAC låtar känns lite mer "boostade" än 320kbps versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Jag har en sista invite om du vill ha? Äre sant? Skicka PM om du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 320kbps duger väl lika? Svårt att höra skillnaden på FLAC och 320kbps. Vet bara att vissa FLAC låtar känns lite mer "boostade" än 320kbps versionen. .FLAC låter dock bättre när de är ampade med equalizern. 320kbps vs FLAC skillnaden hörs då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Äre sant? Skicka PM om du vill! Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag hittade inget soundtrack från filmen Old School ( ) så jag satte ihop ett själv! Gjorde den också kollaborativ om det skulle behövas ändras någon låt eller läggas till. Aye; http://open.spotify.com/user/zycomb/playli...WVc7xE6vfAfBEDN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Jag har gjort en skön lista med lite roliga låtar jag saknar från slutet av 90-talet. Enjoy! http://open.spotify.com/user/me0w/playlist...UZGpIvl5xWKtWyN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 (redigerad) äsch, skulle gärna villa ha Spotify. Ingen jag känner har det dock, så det lär väl inte bli nåt av xd. Edit: Gudars skymmning! Tackar Vinnie <3 Redigerad 12 januari, 2009 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Nackdelen är väl att mindre band inte finns med, fast vissa större band finns inte heller att lyssna på. Hittar tex inget av "Cock Sparrer" vilket är ett av de mer kända punkbanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Fler inlägg om invitesförfrågningar raderade. Skärp er och läs tråden innan ni postar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Vet någon om dem håller på att öka antalet låtar eller blir det såhär tills betan slutar? Vill någon ha invite så PM, har 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Vet någon om dem håller på att öka antalet låtar eller blir det såhär tills betan slutar? Vill någon ha invite så PM, har 1 Det läggs till nya varje dag enligt de själva iaf. "We are working really hard to grow our catalogue as quickly as possible by constantly adding new content so you can get more and more music." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Jag vill ha lyrics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Någon som vet hur man får Spotify och fungera med Last.fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Någon som vet hur man får Spotify och fungera med Last.fm? Edit>Preferences>Last.fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Det läggs till nya varje dag enligt de själva iaf. "We are working really hard to grow our catalogue as quickly as possible by constantly adding new content so you can get more and more music." Okej, tack Jag vill ha lyrics. Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Google Mjoo, men jag är van vid Winamp + Lyrics-plugin. Nu har jag dock fastnat för Spotify, och det enda jag känner saknas är en lyricsfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Kan posta här med. Här är Guitar Hero 3-soundtracket, ifall någon är intresserad. Riktigt alla låtar fanns inte tyvärr. http://open.spotify.com/user/antehoff/play...ps9AFc5a6ANokCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Tycker det har blivit mycket mer reklam dom senaste dagarna, nån annan som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts