Illousion Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 I'll be short. Idag skaffade jag en ny hårddisk. Jag kopplade in alla sladdar som krävs (Det är bara 2 va, den avlånga och den lite kortare?), men jag hittar bara ena hårddisken. Jag hittar den nya om jag går in på "Egenskaper" för min nuvarande hårddisk. Då bör det väl inte vara några problem med sladdar och dyl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Start -> Kör -> compmgmt.msc -> Lagring -> Diskhantering Disken borde ligga i den undre listan tror jag.. Du måste högerklicka på den och välja formatera (välj snabbformatering!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Done and done. En får tacka för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Done and done. En får tacka för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts