Flaskan Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Nej nej nej och åter nej vill inte ha tillbaks det där röda jultemat som vi hade sist som var på franska. Det temat ägde och julkänslan var gudomlig. -- JA FÖR DET RÖDA JULTEMAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Det temat ägde och julkänslan var gudomlig. -- JA FÖR DET RÖDA JULTEMAT! Indeed! Att jultemat inte var designmässigt bra spelar ingen roll, det är tanken som räknas(Pöhö) och jag tyckte det var en riktigt härlig julkänsla över temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Indeed! Att jultemat inte var designmässigt bra spelar ingen roll, det är tanken som räknas(Pöhö) och jag tyckte det var en riktigt härlig julkänsla över temat. Väl talat broder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Men ååh det är bäcksvart ute, slå igång jultemat innan jag trillar ner i en djup depression! Det är det enda som kan rädda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Men ååh det är bäcksvart ute, slå igång jultemat innan jag trillar ner i en djup depression! Det är det enda som kan rädda mig. Förra året var det snö som gällde för att H skulle smälla igång jultemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Förra året var det snö som gällde för att H skulle smälla igång jultemat. Det har snöat lite i Göteborg. Nu är det dags för Wu-Zi att komma med "Här har det varit snö i flera veckor." :yes: Redigerad 15 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Förra året var det snö som gällde för att H skulle smälla igång jultemat. Alla år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Det har snöat lite i Göteborg. Nu är det dags för Wu-Zi att komma med "Här har det varit snö i flera veckor." :yes: Det ska vara lokalt också, i Linköping finns det inte ens en enda liten snöflinga. Hultan: Haha okej, då vet jag. Fast ska man vara jätterättvis så snöade det faktiskt förra eller förr-förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Det ska vara lokalt också, i Linköping finns det inte ens en enda liten snöflinga. Hultan: Haha okej, då vet jag. Fast ska man vara jätterättvis så snöade det faktiskt förra eller förr-förra veckan. Det har snöat i Stockholm också... Redigerad 15 november, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Snö eller ej, det är fortfarande två veckor kvar till jultider. Njut av novembervädret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Det har snöat i Stockholm också... Är det Linköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Är det Linköping? FIGHT! FIGHT! FIGHT! Man borde ha en webbkamera uppsatt här utanför fönstret som visar om det är snö eller inte, sen så fort det ser ut såhär: ...kommer ni kunna kräva jultema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Alla år Var det inte ett år vi var helt utan (/cut), '07? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Var det inte ett år vi var helt utan (/cut), '07? Om det var 07 kommer jag inte ihåg, men utan har vi varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Man borde ha en webbkamera uppsatt här Fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Är det Linköping? Inte säker på om Stockholm är Linköping eller inte... Det har snöat här iaf, fast det har töat bort. Redigerad 16 november, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Damn här i Västerås får vi snö blandat regn eller snö som kommer ner men försvinner lika fort igen Saknar dem vita November månaderna som man hade förr speciellt den vita Julen man hade när man var liten som gjorde Jul stämningen lite extre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Damn här i Västerås får vi snö blandat regn eller snö som kommer ner men försvinner lika fort igen Saknar dem vita November månaderna som man hade förr speciellt den vita Julen man hade när man var liten som gjorde Jul stämningen lite extre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Hultenius! Kan det inte bli en tradition att temat införs t.ex sju dagar innan jul, eller första advent eller nåt däremellan. Fatta vad mysigt det skulle bli när man går in på sidan och ser jultemat, då vet man att det bara är sju dagar kvar! Man kanske kan göra det automatiskt, så du inte behöver ha ångest varje år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Klart som korvspad att det ska sättas in första advent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts