Boomer Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Eller vääänta nu... Visst hade vi ett rött tema senast? Usch, det vill jag inte ha tillbaka! http://img517.imageshack.us/img517/4071/quietsign.jpg Klart vi ska ha det där fina röda jultemat igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) http://img517.imageshack.us/img517/4071/quietsign.jpg Klart vi ska ha det där fina röda jultemat igen! Haha, nej tack Det går ju i och för sig att få det att se ganska okej ut ändå, så jag ska väl inte hindra er som vill ha det Redigerad 4 november, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det röda jultemat är i alla fall väldigt juligt. Därför tycker jag inte att det ska smällas upp bara för att det har snöat på vissa håll. Vem vet om snön smälter igen, då är det helt plötsligt inte så juligt längre. Nej, vänta tills den 1:e advent. För mig varar julen från den 1:e advent till en bit in i januari, stör mig lite på alla som tycker att den varar från november till den 24:e december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det röda jultemat är i alla fall väldigt juligt. Därför tycker jag inte att det ska smällas upp bara för att det har snöat på vissa håll. Vem vet om snön smälter igen, då är det helt plötsligt inte så juligt längre. Nej, vänta tills den 1:e advent. För mig varar julen från den 1:e advent till en bit in i januari, stör mig lite på alla som tycker att den varar från november till den 24:e december. ^Sanningen, jag tänkte på det blå temat vi hade förr... det kändes passande även under början av vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Eller vääänta nu... Visst hade vi ett rött tema senast? Usch, det vill jag inte ha tillbaka! Var det inte typ samma tema fast knapparna hade snö på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Var det inte typ samma tema fast knapparna hade snö på sig? Det vi hade ifjol var ett knallrött med typ spansk (eller vad det nu var ) text. Det du pratar om har vi använt förut men jag tror inte att det fungerar till denna version av IPB, visst var det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det vi hade ifjol var ett knallrött med typ spansk (eller vad det nu var ) text. Det du pratar om har vi använt förut men jag tror inte att det fungerar till denna version av IPB, visst var det så? Jag lackar som fan på det. Visst att alla inte skall behöva kunna skillnad på franska och spanska, men när det väl sades en gång i officiella jultematråden att det var franska så fortsatte folk att fråga om det var spanska eller franska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Jag lackar som fan på det. Visst att alla inte skall behöva kunna skillnad på franska och spanska, men när det väl sades en gång i officiella jultematråden att det var franska så fortsatte folk att fråga om det var spanska eller franska Alltså, menar du att det var spanska? eller var det franska men folk trodde det var spanska? eller var det ryska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Det röda temat ska smällas upp 1:a advent! :yes please: Redigerad 4 november, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Vill ha förra jultemat detta året igen. Trevligt att kunna repetera några fraser franska när man besöker forumet också. Förena nytta med nöje. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det vi hade ifjol var ett knallrött med typ spansk (eller vad det nu var ) text. Det du pratar om har vi använt förut men jag tror inte att det fungerar till denna version av IPB, visst var det så? Då tänker jag långt tillbaka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jultemat är ett måste! Första Advent och framåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Om forumet, as we know it, finns kvar 1.12 ska vi själklart ha chockrött jultema! Klart som fan! Gärna samma tema som vi hade ifjol. Råkar någon ha en screen på det btw? Tror jag tog några bilder ifjol men jag har inte tillgång till den datorn atm. Répondre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Om forumet, as we know it, finns kvar 1.12 ska vi själklart ha chockrött jultema! Klart som fan! Gärna samma tema som vi hade ifjol. Råkar någon ha en screen på det btw? Tror jag tog några bilder ifjol men jag har inte tillgång till den datorn atm. Répondre! Jag har inga bilder på temat in action, men jag har min gamla avatar som jag gjorde från en bild som vårat jultema var baserat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Jag vill ha det röda jultemat vi hade förra julen! Extremt mysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) Här har det funnit snö sen månader tillbaka. Och det har snöat hela helgen nu. Men nåja, första advent it is then. @ Umberto: Varför så tveksam? Vad har jag missat? Redigerad 9 november, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 (redigerad) @ Umberto: Varför så tveksam? Vad har jag missat? Tveksam? What? Redigerad 9 november, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Tveksam? What? Tror han tog din "om forumet, as we know it, finns kvar.." som att det kanske skulle försvinna, när du (hoppas jag) menade att uppdateringen kanske sker innan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2009 Tror han tog din "om forumet, as we know it, finns kvar.." som att det kanske skulle försvinna, när du (hoppas jag) menade att uppdateringen kanske sker innan dess. Yes. Det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Nej nej nej och åter nej vill inte ha tillbaks det där röda jultemat som vi hade sist som var på franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts