RavenE Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Okej, men jag hoppas på att det inte kommer vara kvar tills 2 februari! Snart är det jul och för att skapa lite julkänsla har forumet fått ett varmt jultema Tyvärr är knapparna på franska, men förhoppningsvis ska det inte orsaka allt för mycket problem. Gillar du inte temat så behöver du inte deppa, originaltemat kommer tillbaka om 1-2 veckor. Blir väl i slutet av den här veckan/början av nästa då. Redigerad 29 december, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Blir väl i slutet av den här veckan/början av nästa då. Vilken tur! Redigerad 29 december, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Det finns ju ingen anledning att ha det kvar när julen redan har varit. JULEN varar under en PERIOD. JULAFTON är en dag i denna perioden, och julen är faktiskt inte över än. Förövrigt sa Hultenius två veckor, och det har nu gått tio dagar så... Runt fyra dagar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 I början så stack de som fan i ögonen, men nu har man vant sig Imo så ser det bra ut nu, fast jag har ju tagit bort loggan.. Den var för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Det franska temat verkar förövrigt förrvirra lite. Fick nyligen reports från en medlem till min mail som var ämnade som quotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 I början så stack de som fan i ögonen, men nu har man vant sig Imo så ser det bra ut nu Håller med där. Hoppas H "glömmer" att ändra tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag tycker och har nog hela tiden tyckt att det här temar var ganska mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Tillbaka till vanligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 NO MOAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Tillbaka till vanligheten. Haha, jag märkte det fan inte. Kom på det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Haha, jag märkte det fan inte. Kom på det nu. Haha, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Borta bra men hemma bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Thank you big dawg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag som precis hade vant mig vid jultemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag som precis hade vant mig vid jultemat Samma här! Nu kändes det här helt plötsligt väldigt kantigt och torrt. Men det är fiint ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Haha, samma här. Haha, här med Märkte inget förrens jag läste hultans post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Fan vad skönt att vanliga temat är tillbaks störde mig på jultemat. Tills nästa gång skaffa bättre julteam hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Tack som fan att du bytte tillbaka.. Jultemat sög riktigt hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jultemat är bra, standardtemat är bra. Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Äntligen! Vanliga temat är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts