emo Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 B-but I wanna! emo: Du får hata jultemat hur mycket du vill, men det finns något som kallas för netikett. Etikett är inte något som jag tänker på i samma sammanhang som gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Etikett är inte något som jag tänker på i samma sammanhang som gtasajten Utveckla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Utveckla. Med risk att det låter som om jag dissar er alla (vilket jag inte gör) så är alla "riktiga" medlemmar i detta forum en bunt jokers som antingen är helt självupptagna smartypants som gör allt för att försöka visa sig smartare än dem verkligen är med hjälp av 'komplicerade' ordval och försök på "artistiska" meningar, drug'isar som läser fula teorier på nätet och bestämmer sig för att det är knasigt nog att gilla och ta till sig så man är en gnutta "speciell", Gizmo (utan att gå in på detaljer), en mindre skala rasister osv. Så när någon här säger till mig att jag är omogen eller att det är fel på min attityd och jag aldrig kommer med något vettigt (som t.ex. min tidigare signatur) så är det inte direkt något jag tar illa upp. Men jag gillar detta forum ändå och jag antar att kanske jag också tilldelar någon slags ful egenskap till detta forum fyllt av jokers och jag skulle ändå inte vilja ha det på något annat sätt. Så allt jag gjorde här nu var att utveckla hur jag ser på det och inte ett sätt att starta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Med risk att det låter som om jag dissar er alla (vilket jag inte gör) så är alla "riktiga" medlemmar i detta forum en bunt jokers som antingen är helt självupptagna smartypants som gör allt för att försöka visa sig smartare än dem verkligen är med hjälp av 'komplicerade' ordval och försök på "artistiska" meningar, drug'isar som läser fula teorier på nätet och bestämmer sig för att det är knasigt nog att gilla och ta till sig så man är en gnutta "speciell", Gizmo (utan att gå in på detaljer), en mindre skala rasister osv. Så när någon här säger till mig att jag är omogen eller att det är fel på min attityd och jag aldrig kommer med något vettigt (som t.ex. min tidigare signatur) så är det inte direkt något jag tar illa upp. Men jag gillar detta forum ändå och jag antar att kanske jag också tilldelar någon slags ful egenskap till detta forum fyllt av jokers och jag skulle ändå inte vilja ha det på något annat sätt. Så allt jag gjorde här nu var att utveckla hur jag ser på det och inte ett sätt att starta något. Så för att en del personligheter på forumet inte faller dig i smaken så är det okej att vara ohyfsad mot forumadmin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Så för att en del personligheter på forumet inte faller dig i smaken så är det okej att vara ohyfsad mot forumadmin? Först så kan jag bara säga att dem "inte faller mig i smaken" är fel, det är dem som är färgstarkast här och gör forumet relativt unikt i skillnad från andra forum. i'm just saying. Jag tycker inte jag varit ohyfsat, det enda jag har sagt är att det var "äckligt" en gång och haft signaturen, om admin tycker det är ohyfsat och tog illa upp borde han inte vara admin för ett forum där folk med egna opinions existerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Först så kan jag bara säga att dem "inte faller mig i smaken" är fel, det är dem som är färgstarkast här och gör forumet relativt unikt i skillnad från andra forum. i'm just saying. Jag tycker inte jag varit ohyfsat, det enda jag har sagt är att det var "äckligt" en gång och haft signaturen, om admin tycker det är ohyfsat och tog illa upp borde han inte vara admin för ett forum där folk med egna opinions existerar. Jag argumenterar mot din signatur och signaturen enbart. Det är klart att folk ska få ha sina åsikter och du får tycka precis som du vill, men din signatur kändes som ett larvigt uppror. Nåväl, nu är den ändå borta så vi kan väl släppa det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag argumenterar mot din signatur och signaturen enbart. Det är klart att folk ska få ha sina åsikter och du får tycka precis som du vill, men din signatur kändes som ett larvigt uppror. Nåväl, nu är den ändå borta så vi kan väl släppa det här. Var inte min avsikt att starta någon skit med den, jag gjorde den och använde den som signatur bara för att... ja bara för att! Men vi släpper det, it's christmas after all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Bryter av den underbara diskussionen med en fråga, är det bara för mig som "gå till senaste nya inlägget"-knappen inte verkar fungera som den ska? Tycker den allt som oftast nu hoppar över en del posts som jag inte läst etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Bryter av den underbara diskussionen med en fråga, är det bara för mig som "gå till senaste nya inlägget"-knappen inte verkar fungera som den ska? Tycker den allt som oftast nu hoppar över en del posts som jag inte läst etc. Så brukar det vara för mig när internet slöar lite, och när internet är 'up to speed' så kommer jag till sista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Ibland när jag ska quota andra så försvinner texten ur fönstret (som man skriver i). Så jag måste backa och trycka i quote igen och skriva. Bara för mig som detta händer? BTW: Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Gott-Nytt-År tema nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Ibland när jag ska quota andra så försvinner texten ur fönstret (som man skriver i). Så jag måste backa och trycka i quote igen och skriva. Bara för mig som detta händer? BTW: Hej! Händer för mig med, sjukt irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Och jag har börjat bli utloggad rätt ofta på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 När kommer det vanliga temat tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 När kommer det vanliga temat tillbaka? tjugondaknut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 När kommer det vanliga temat tillbaka? Undrar det samma, börjar tröttna på detta vääääldigt mycket nu... Plus att julen är över nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Nää, tycker jultemat är bra! Fast å andra sidan skulle det vara skönt med det gamla vanliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Det finns ju ingen anledning att ha det kvar när julen redan har varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Det finns ju ingen anledning att ha det kvar när julen redan har varit. Julen är inte slut ännu. # 24 december julafton, kallas ibland dopparedagen # 25 december juldagen (helgdag) # 26 december annandag jul/annandagen (helgdag) # 6 januari trettondag jul/trettondagen (helgdag) # 13 januari tjugondag Knut (kastar julen ut) # 2 februari Kyndelsmässodagen (julen tar slut i kyrkoåret) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Julen är inte slut ännu. # 24 december julafton, kallas ibland dopparedagen # 25 december juldagen (helgdag) # 26 december annandag jul/annandagen (helgdag) # 6 januari trettondag jul/trettondagen (helgdag) # 13 januari tjugondag Knut (kastar julen ut) # 2 februari Kyndelsmässodagen (julen tar slut i kyrkoåret) Okej, men jag hoppas på att det inte kommer vara kvar tills 2 februari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts