L_Voll Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Mysigt Tycker det är jätteskoj att det händer grejer, forumet känns mer levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Min första reaktion (som jag faktiskt sa rakt ut): Christ allmighty, fuck me senseless! Meeeen... Så jävla länge som forumet har funnits är det kul att se den absolut största förändringen någonsin! Temat är inte direkt "snyggt" men det är ju knappast poängen heller, det ska ju vara juligt... En julgran är imo heller inte direkt "snygg" utan bara mysig och stämningsfull. Edit: Min signatur/avatar passar ju galet bra i alla fall! Redigerad 19 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Haha, vafan? Jag vet inte vad jag ska säga om det här, det är faktiskt jäkligt snyggt men ändå rätt så fult. Den riktiga "GTAsajten-känslan" finns inte riktigt, det måste jag erkänna. Men det är ett jättekul initiativ, och julkänsla finns det så det både räcker och blir över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Jäävlar! Jag såg det precis! Antalet posts syns! Nu kommer säkert alla börja spamma sönder bara för att öka sin postcount! ---- Härligt många som har oseriösa "locations" också, de är lika bra att slippa för fan.. ((så länge de inte är klockrena, vilket inte många är..)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Lol "Repondre". Trodde jag hade kommit till nått annat forum första sekunden trots att jag visste ett jultema skulle komma idag. Måste ändå säga att det var väldigt järvt gjort. Vem vet, kanske ett sätt att få folk att sluta med det eviga tjatet om jultema? Mycket av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Det är ju juligt och allt, men GAAAAAH KISS I ÖGONEN! http://img3.mysmiley.net/imgs/smile/fighting/fighting0029.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) bahhahah det är hju elt sjukt frespronse och det andra. aja trbra joboobat edit: fylleskriveri, ursäkta Redigerad 20 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Shit va äckligt tema, lite porrigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag tycker att det ser helt okej ut, och väldigt mysigt. Men i forumen är det lite svårt att se vilka topics som har fått nya posts eller inte. Så jag säger som dom flesta andra. Det är kul att saker händer, och det blir en mysig känsla, men det kunde varit mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag tycker att det ser helt okej ut, och väldigt mysigt. Men i forumen är det lite svårt att se vilka topics som har fått nya posts eller inte. Så jag säger som dom flesta andra. Det är kul att saker händer, och det blir en mysig känsla, men det kunde varit mycket bättre. Jag går efter "Goto last unread"-knappen, det är enda sättet jag ser var det är nya posts. Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag går efter "Goto last unread"-knappen, det är enda sättet jag ser var det är nya posts. Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare. Står "New" allt. "No new" under das julgran på vänster sida. =) Trådarna markeras med en rund snöboll om det finns nya posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Trevligt, trevligt! It's the most wonderful time of the year.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Står "New" allt. "No new" under das julgran på vänster sida. =) Jag är aldrig så långt ut i forumet. Edit: Var fasen är snöbollen? Menar du den gula till vänster? Då har jag redan kommenterat den: Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare. Redigerad 20 december, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Jag saknar faktiskt den där tanten med glasstruten lite, som brukade dyka upp på huvudsidan jultid. Those where the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajten.com/news/godjul2004.gif Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 "OOOOooooooohohohohoho JjjÄVLAR!! " var min reaktion. Galet festligt, bättre julstämning får man leta efter! Men strax efter jul kan jag tänka mig att det blir skönt att byta tillbaka. Men just nu är det bara galet mysigt! ...och plötsligt duger inte signaturtemat alls längre, till de här färgerna. Måste hitta nåt med antingen jul eller Pink Floyd, men Jacker har ju redan hammarna så det blir lite trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Ser ju fint ut...men jag trodde först att jag kommit in på fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Shit va äckligt tema, lite porrigt också. Seriöst, plocka bort din signatur. Det är ett under att Hultenius efter alla dessa år med en nerstängd sida och förmodligen ganska dött intresse fortfarande engagerar sig och betalar för forumets drift, och dessutom faktiskt LYSSNAR på vad vi säger och gör så gott han kan. VI ville ha ett jultema och så börjar folk genast att kasta skit. Skämmes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Nöjd? Tack för en jättefin julklapp! Har haft en lite körig dag och nu när man loggar in och får detta känns det ganska fulländat, i alla fall här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts