Siana Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Dollarn är inte ens så hög, 12 dollar är snarare runt 80 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Är det värt för ett jultema som kommer att användas i typ 10 dagar. Gissar sedan på att IPB kommer att uppdateras och då går kanske skinnet inte att användas igen.. IPB 4 lär väl inte komma på ett bra tag ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Fan att denna diskussion inte kommit upp tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 Men snälla, det där erbjuder jag mig att köpa och skicka till hultan sen.. är inte mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 BUMP! Var är julvintertemat? Precis som förra året så är jag säker på att flera av oss är villiga att betala en slant för ett skin. Let's do thissssssssss 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 (redigerad) BUMP! Var är julvintertemat? Precis som förra året så är jag säker på att flera av oss är villiga att betala en slant för ett skin. Let's do thissssssssss Jag tror det handlar mer om vilja än om pengar. Vår admin har övergett oss. Jag hittade hursomhelst ett hyfsat gratis-skin, det är inte jättesnyggt men det är som sagt gratis och torde vara kompatibelt med vårt forum. Santa Land Här finns fler, de flesta kostar $5-$25. Redigerad 18 december, 2011 av Umberto 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2011 Jag tror det handlar mer om vilja än om pengar. Vår admin har övergett oss. Jag hittade hursomhelst ett hyfsat gratis-skin, det är inte jättesnyggt men det är som sagt gratis och torde vara kompatibelt med vårt forum. Santa Land Det där var ju faktiskt inte alls dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Som Kebab säger så är det inte dumt utan bara mysigt. Till och med bättre än det där jultemat som vi hade förut med fransk text eller hur det nu var. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Som Kebab säger så är det inte dumt utan bara mysigt. Till och med bättre än det där jultemat som vi hade förut med fransk text eller hur det nu var. Rätta mig om jag har fel. Du har fel, det var inte mysigare än det franska temat. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Det franska temat var ju helt fantastiskt egentligen! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Du har fel, det var inte mysigare än det franska temat. Inget slår det franska temat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2011 Du har fel, det var inte mysigare än det franska temat. Mmm, och det känns egentligen mer som ett vintertema än ett jultema. Still, det är bättre än inget. Om man vill kan man ju alltid piffa upp det med en sån där fallande-snöflingor-effekt. Det franska temat var ju helt fantastiskt egentligen! Vad jag vet finns dock inte det temat till denna forumversion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2013 Hallå! Var är det franska jultemtat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2013 Mr. H, Mailad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2013 (redigerad) Hallå! Var är det franska jultemtat? Det finns väl inte till den här versionen av forumet? Här är ett fult men gratis skin. Ett till. Redigerad 16 december, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2013 Vart fan är jultemat? Bojkott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2013 Även jag skulle gärna se jultema. Eftersom det fortfarande känns som höst utomhus skulle det pigga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Sådär, nu finns det ett vintertema på plats i alla fall Eller ja, tema kanske är att kläma i då det bara gäller byte av bakgrundsbild, men vilken skillnad det gör! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 (redigerad) Sådär, nu finns det ett vintertema på plats i alla fall Eller ja, tema kanske är att kläma i då det bara gäller byte av bakgrundsbild, men vilken skillnad det gör! Ser fantastiskt ut! Tackar! Nu är det verkligen jul! Redigerad 23 december, 2013 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Wohoooo! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts