Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 (redigerad) Jovisst, låt oss varje dag bjuda in hela släkten, laga julskinka och prinskorvar och annat festligt dyrt, göra julgodis, se till att alla ALLTID kan vara där utan att ha jobb eller andra förpliktelser i vägen - hälften av barnen i familjen har flyttat ut, men det gör inget! De måste ändå ha tid att mysa med familjen varje dag hela året! Nej just det. Det går inte. Det är därför TRADITIONER finns, något som man kan se fram emot, något som man kan planera så att alla kan, något som sker tillräckligt sällan så att man har råd och tid. Varför försöker folk desperat få traditioner till något negativt? Edit: F'låt Mathias, förresten. Fy fan så jag håller med dig Siana. 100% W0RD på det där inlägget. För att hamna mer ontopic, nu är det den 20 december, fjärde advent, och inget jultema än! Redigerad 20 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Fy fan så jag håller med dig Siana. 100% W0RD på det där inlägget. +1 Det är viktigt att hålla på traditioner, inte alla traditioner så klart, men de viktigaste! Du gav ett otroligt välformulerat och starkt svar på tal Siana, way to go! http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_clap.gif @emo: Jag har inget emot dig, och jag tycker att du har all rätt i värden att tycka vad du vill om julen, men i det här fallet håller jag med Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 +1 Det är viktigt att hålla på traditioner, inte alla traditioner så klart, men de viktigaste! Du gav ett otroligt välformulerat och starkt svar på tal Siana, way to go! http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_clap.gif @emo: Jag har inget emot dig, och jag tycker att du har all rätt i värden att tycka vad du vill om julen, men i det här fallet håller jag med Siana Jag svarde i den rätta jultråden, men visst vi kan agree to disagree. Men hur som helst så borde väll jultemat dyka upp nu om det ska dyka upp över huvud taget, dont you think!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Klockan 18:00 när vice får makten över forumet ska ni ser att det kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Klockan 18:00 när vice får makten över forumet ska ni ser att det kommer upp Han ligger 20 minuter efter oss då. Skum tidszon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Detta var det jävligaste jag varit med om, 4 dagar till julafton... VART I HELVETE ÄR JULTEMAT? Snart är det ju ingen vits. Vill inte se något jultema om 5 dagar precis. Pissoar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Det är ju hur mycket snö som helst där ute! JULTEMA NUUUUU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 FIRST MED ETT KOMMENTERA JULTEMAT! Yay! Nu blev det stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) JULTEMA!!! Edit: 2nd, och, damn vad fint min avatar och signatur gör sig nu i det här mysiga temat. Redigerad 21 december, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Fint! Haha, franskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Nä inte detta jultema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Sdhasjk Redigerad 21 december, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Men bestäm dig nån gång! Uttryckte han inte samma åsikt i bägge inläggen? Redigerad 21 december, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Men bestäm dig nån gång! Uttryckte han inte samma åsikt i bägge inläggen? haha oj. ehm.... Ni såg inte det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Ja, här satt man och lyssnade på Neil Young i godan ro, och tänkte det var dags att göra ett forumbesök. Rött igen! Tevligt, trevligt... Någon måste ha skyndat på med dem där snögubbarna alltså? Henki? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) YÄÄÄÄÄÄY! En trevlig lönespec och jultemat på samma dag, awesome! Redigerad 21 december, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Woeh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Jag hatar fortfarnade det här temat, men jag gör ingen favorit-i-repris och försvinner tills det är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Oj, vilken chock jag fick! Nu hälsar vi julen välkommen till GTAsajtens Forum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Ja, här satt man och lyssnade på Neil Young i godan ro, och tänkte det var dags att göra ett forumbesök. Rött igen! Tevligt, trevligt... Någon måste ha skyndat på med dem där snögubbarna alltså? Henki? Kommer behöva ett par nya vantar i julklapp, så mycket som jag rullat snöklot den senaste veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts