lackan Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Nu snackade vi inte om " en raket " som du skrev i din post utan en smällare. Jag har 2 hundar och ingen av dem är rädda för någon liten smällarjävel. Så går det om man skämmer bort en hund. Släng en smällare mellan benen på dina hundar så ska vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Lackan gör oss alla en stor tjänst som Bebben sa ta ditt pick och pack och stick härifrån om du ska mucka gräl med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lackan Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Jag menar bara att Renard har en feg-pussy hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Jag menar bara att Renard har en feg-pussy hund Jag tror att du precis gick över gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Jag menar bara att Renard har en feg-pussy hund Alla: Skit i lackan. Han har precis blivit bannad från Flashback för att han är minderårig. Redigerad 19 december, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Ni andra kan ju ta och sluta svara på hans inlägg? Rapportera, ignorera och vänta. De tre enkla stegen. Vi borde pränta in det i GTAsajtarnas huvuden, ungefär som rädda, larma, släck! Rapportera, ignorera, vänta! Rapportera, ignorera, vänta! Rapportera, ignorera, vänta! Rapportera, ignorera, vänta! Rapportera, ignorera, vänta! Rapportera, ignorera, vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Meh, orka kaxa lackan. Vi skiter i dig. Min hund jagade för övrigt bort en stor älg när vi var på semester i Dalarna en gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Meh, orka kaxa lackan. Vi skiter i dig. Min hund jagade för övrigt bort en stor älg när vi var på semester i Dalarna en gång . Vad var det för sorts gäng som attackerade din hund? Hade du eller din morsa kunnat spöa upp dem? Redigerad 20 december, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Råkade komma åt bannknappen på lackan. Var inte meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Vad var det för sorts gäng som attackerade din hund? Hade du eller din morsa kunnat spöa upp dem? Det var ett invandrargäng på sex pers. Vet inte vad jag hade gjort om jag varit med. Skulle nog blivit så jävla arg att jag slagit någon, även om det inte är en bra ide för mig att direkt börja slåss eftersom jag har en muskelsjukdom. Men visst fan hade jag försökt. Så svag är jag inte. Men jag hade åkt på stryk big time. Redigerad 20 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Det var ett invandrargäng på sex pers. Vet inte vad jag hade gjort om jag varit med. Skulle nog blivit så jävla arg att jag slagit någon, även om det inte är en bra ide för mig att direkt börja slåss eftersom jag har en muskelsjukdom. Men visst fan hade jag försökt. Så svag är jag inte. Men jag hade åkt på stryk big time. Aha ett sånt, det var ju tur att du såg att det var gäng av invandrare istället för ett gäng på 6 st, nu blev saken ännu mer seriös. jeez Redigerad 20 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Det är ganska sjukt att etnicitet-ingruppering är så självklar när man talar om brott/hyss som begås - jag menar, man skulle ju aldrig få för sig att dela upp grammisgalan i "Årets manliga artist, arisk" och "Årets manliga artist, utomnordiskt utseende". Men det kanske inte hör tråden till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Men Gud! Ursäkta då! Men jag blir så förbannad på invandrare som grupperar sig och gaddar ihop sig mot "svennar". Jag har inget emot hårt arbetande invandrare som respekterar Sverige på alla sätt. De tycker jag för landet framåt. Men när unga invandrare startar gäng och kastar smällare på en hund bara för att det är en svensk som håller i kopplet så blir jag förbannad. Nu kanske det inte var så att de kastade pga att min mama är svensk, men fråga er själva, tror ni att de gjort det om det varit en invandrare med kamphund? Det tror inte jag. EDIT: Värt att nämna är kanske att jag är fullt lika förbannad på svenskar som gruperar sig och gaddar ihop sig mot invandrare. Så jävla löjligt med gäng. Oj vad coola ni är alla gangbangers där ute. Redigerad 20 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Men Gud! Ursäkta då! Men jag blir så förbannad på invandrare som grupperar sig och gaddar ihop sig mot "svennar". Jag har inget emot hårt arbetande invandrare som respekterar Sverige på alla sätt. De tycker jag för landet framåt. Men när unga invandrare startar gäng och kastar smällare på en hund bara för att det är en svensk som håller i kopplet så blir jag förbannad. Nu kanske det inte var så att de kastade pga att min mama är svensk, men fråga er själva, tror ni att de gjort det om det varit en invandrare med kamphund? Det tror inte jag. Men gå och lägg dig under en sten eller nåt Retard. Det kunde lika gärna varit svenska bråkstakar som gjorde det där. Här där jag kommer ifrån på Öland finns det knappt några invandarungdomar, men guess what? Det finns fortfarande massa ligister, moppegäng, folk som klottrar och förstör, misshandel och mord. Det är rasistiskt och oerhört pinsamt att prata om invandrare som en grupp enbart bestående av kriminella turkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Men gå och lägg dig under en sten eller nåt Retard. Det kunde lika gärna varit svenska bråkstakar som gjorde det där. Här där jag kommer ifrån på Öland finns det knappt några invandarungdomar, men guess what? Det finns fortfarande massa ligister, moppegäng, folk som klottrar och förstör, misshandel och mord. Det är rasistiskt och oerhört pinsamt att prata om invandrare som en grupp enbart bestående av kriminella turkar. Bosätt dig i ett samhälle som Klockaretorpet här i Norrköping. Majoriteten av alla brott som sker här görs utav invandrarungdomar. Och det bor mer svenskar än invandrare här. Invandrare har svårt att skilja på vad som är rätt och fel. Det är inget nytt. (JA OJ, NU LÄT JAG RASISTISK. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Men Gud! Ursäkta då! Men jag blir så förbannad på invandrare som grupperar sig och gaddar ihop sig mot "svennar". Jag har inget emot hårt arbetande invandrare som respekterar Sverige på alla sätt. De tycker jag för landet framåt. Men när unga invandrare startar gäng och kastar smällare på en hund bara för att det är en svensk som håller i kopplet så blir jag förbannad. Nu kanske det inte var så att de kastade pga att min mama är svensk, men fråga er själva, tror ni att de gjort det om det varit en invandrare med kamphund? Det tror inte jag. EDIT: Värt att nämna är kanske att jag är fullt lika förbannad på svenskar som gruperar sig och gaddar ihop sig mot invandrare. Så jävla löjligt med gäng. Oj vad coola ni är alla gangbangers där ute. Jag försökte inte peka PK-fingret på någon, bara ta upp något jag tyckte var märkligt i dagens debattklimat. Annars håller jag med The Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Bosätt dig i ett samhälle som Klockaretorpet här i Norrköping. Majoriteten av alla brott som sker här görs utav invandrarungdomar. Och det bor mer svenskar än invandrare här. Invandrare har svårt att skilja på vad som är rätt och fel. Det är inget nytt. (JA OJ, NU LÄT JAG RASISTISK. ) Menar du att alla invandrare är likadana? Att alla bråkar och stökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Bosätt dig i ett samhälle som Klockaretorpet här i Norrköping. Majoriteten av alla brott som sker här görs utav invandrarungdomar. Och det bor mer svenskar än invandrare här. Invandrare har svårt att skilja på vad som är rätt och fel. Det är inget nytt. (JA OJ, NU LÄT JAG RASISTISK. ) Jag tror inte många förnekar att invandrare begår fler brott (dvs. stöld, misshandel, osv) än svenskar, det är statistiskt bevisat och allt. Det har inte något att göra med varken åsikter eller subjektivitet, men det viktiga är inte att se vilken befolkningsgrupp (etnicitet, ålder, kön) som begår brotten (det är rent destruktivt), utan varför. Det är ett jäkla stort samhällsproblem, att segregationen är såpass påtaglig i Sverige - många idag invandrare har helt enkelt inte kunnat integreras i samhället. SFI har misslyckats, de har inte fått något dugligt boende, jobb kan de leta efter i skyarna, för vem vill väl anställa Ahmed, som bryter sina konjugat på fel sätt och har en konstig bön-ritual fem gånger om dagen, trots att han är mer än kvalificerad för jobbet? Och det är inte lättare för invandrarungdomar, som dagligen pekas ut som potentiella rånare och våldtäktsmän i stort sett överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts