Crusader Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Teaser Handling: Late night on Christmas Eve, Aya and the other members of CTI: New York are called into headquarters in response to an outbreak of attacks in Manhattan by a creature called Twisted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Synd att de va till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Synd att de va till PSP. Jag håller med. Och det faktum att de inte använder "Parasite Eve 3" som titel kommer göra att många fans, som älskade första spelen, kommer att missa det här ännu mer nu. Kan ju hoppas på en PS2 port. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Lite mer för de som är intrreserade. TGS 2010 Trailer (förkortad version) E3 2010 Story Trailer Gameplay 1 Gameplay 2 Tyvärr så är det här mer som en spin-off än uppföljare. Man spelar fortfarande Aya Brea men monsterna har, efter vad jag har hört, ingen koppling till de i de tidigare spelen och tyvärr verkar det som att de inte kommer göra uppföljning eller nämna händelserna från de tidigare spelen. Lite synd för jag har bara spelat 2:an och jag skulle vilja haft lite uppföljning på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts