MetoC7 Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 (redigerad) [Jag vill ha tips vad man kan göra för att klara det där telefon updraget man får av den där yakuza tjejen hur ska man göra. Redigerad 11 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Vilket menar du? Det man ska ta massa telefoner? Förklara lite noggrannare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 I början andra världen(station island)så får man ett updrag av yakuza tjejen men jag menar inte första updraget i andra världen utan typ 4 3 eller 5 vet inte ok . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 Förklara tydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 I början andra världen(station island)så får man ett updrag av yakuza tjejen men jag menar inte första updraget i andra världen utan typ 4 3 eller 5 vet inte ok . Ska man svara i massa telefoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Det heter "Japp" inte "Jap". Det heter "Uppdrag" inte "Updrag". Det heter "Staunton" inte "Station". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Det heter "Japp" inte "Jap". Det heter "Uppdrag" inte "Updrag". Det heter "Staunton" inte "Station". Men snälla sluta klaga på hur folk skriver har alldrig du skrivit fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 tror inte det. men jag ville bara hjälpa honom att stava rätt inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Kör bara! Ta en ganska snabb bil med bra väghållnig. Kuruma passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jag tog en Stinger och klarade uppdraget med 40 sekunder kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Ok har alldrig provat med stinger bara yakuza stinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Ok har alldrig provat med stinger bara yakuza stinger. Det är ju samma bil fast med olika färger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nep yakuza stinger går saktare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nep yakuza stinger går saktare. Men den ser grymmare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts