warclaw92 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Tja kollade runt och hittade denna nyöppnade sida! XD http://gtaiv.se.nu/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Ser väldigt amatörmässigt gjord ut, och grammatiken ser ut att komma från en 5:e-klassare med ett saftigt IG i Svenska A Men bortser man från det så skulle jag faktiskt kunna säga: "Se på fan! Vi behöver en ny svensk GTA-sida som postar nyheter" ... men det gör jag inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Den där sidan gav mig just veckans skratt, det var välbehövligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Skön smygreklam för din egen sida där, warclaw92. Synd bara att man gråter så fort man läser ett ord av det som står, det är helt seriöst så illa att någon som nyss lärt sig skriva skulle göra det bättre. Men visst vore det najs med en seriös GTA-sida på svenska, jag ser dock tyvärr inte den potentialen där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Hahahahaha, så jävla värdelös Lär er stava ordentligt först. Och btw.... fixa designen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Ser väldigt amatörmässigt gjord ut, och grammatiken ser ut att komma från en 5:e-klassare med ett saftigt IG i Svenska A Men bortser man från det så skulle jag faktiskt kunna säga: "Se på fan! Vi behöver en ny svensk GTA-sida som postar nyheter" ... men det gör jag inte Ehh, dom har inte Svenska A i femman, du har det inte ens på grundskolan Edit: Justja, sidan var inte så bra heller, skaffa en snyggare design och en person som kan det svenska språket... Redigerad 18 december, 2008 av Joe Dirt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! DU KAN INTE MENA ALLVAR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NäästY Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Ehh, dom har inte Svenska A i femman, du har det inte ens på grundskolan Jag försökte inte vara seriös, ville göra en poäng här så att säga OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! w0rd på den Redigerad 18 december, 2008 av NäästY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jag vill också bli "nyhets hittare!". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 18 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jag vill också bli "nyhets hittare!". Jag tycker den har cool design XD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Sidan har ungefär tusen fel, men men. Vi uppskattar att du tispar om din egna sida OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! Veckans skratt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jag tycker den har cool design XD Ja, men nu är det ju annan design än när jag tittade förut. Som den är nu är den ju riktigt underbar med en naturlig blandning av orange, grönt, grått och svart. Snygga gråa rutor i bakgrunden också som inte alls har för hög opacitet för att vara snygga. Glöm inte bort hur snyggt den vita texten smälter in i den gröna bakgrunden så att man knappt ser den, fett coolt!!1!!1!11! Bannern är klass rätt igenom också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 (redigerad) Vi på GTA IV.SE.NU Lyssnar in denna låt just NU! Tja det händer mycket på siten. Vii ber om förlåt att det kommer mycket popups men efter jul så har vi ett riktig webbhotel! men just nu så lyssnar vi in denna låt!. Busta Ryhmes->Arab money Jaha... OMG, SLUTA KNULLA DET SVENSKA SPRÅKET! Redigerad 18 december, 2008 av Pixiegnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Gillar även hur ni har lyckats göra knapparna oklickbara (?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 <h3 class="style10">->idag 18:14: Microsoft vet att konsolen hade Red Ring of dead! </h3> Ny information från gameindustry.biz säger att Microsoft visste om Red Ring of dead! och många XBOX användare är arga på dom för det . Det menar ni inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeL0WaB0Ve Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 ey... slota knulla den svenska språket ok?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Fail Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 (redigerad) Misslyckat javisst! Sidan borde förbättras med följande: -Design -Språkinnehåll -Bättre källhänvisning -Sätt att kontakta dem på. Jag som jobbar på denna Sida hetter dawwe du kan kontakta mig på email eller något annat sett msn Ja! Man kan kontakta honom på det sättet, eller kan man? Han har inte upp någon email skriven. Så det kan vara lite svårt. Går inte överhuvudtaget att lämna någon information på sidan. -Adressen är inte så kul heller, eller kul är den väl, Men dålig. gtaiv.se.nu och sidan heter gtaiv.sajt.org *FNIZZ* Hej som jag sa förut så efter Jul kommer vi få ett riktigt domän namn och adress Vi ber hemst mycket om ursäkt för att det kommer popups på sidan XD Om du har någon nyhet? Varför ej tipsa XD jag har oxå gjort några gta iv videos som kommer upp här XD Dom ligger i länken Video arkivet! Lite renare nyheter skulle också vara bra, och nu till det här om att tipsa igen, det finns inget sätt att tipsa på! Redigerad 20 december, 2008 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts