I lol Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Japp, som pollen lyder, var fann ni er största njutning vid spelandet av spelet? På en Xbox360 eller PS3 eller en PC? Har funderat att skaffa det till PC, men har för dålig dator och en ny skulle bli ganska dyrt. Så kanske får en Xbox360 nu till jul Har också hört att det krånglar en hel del till dator.. Redigerad 17 december, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag kör på en PS3:a och jag gillar det mycket Men om man vill ha DLCn då får du skaffa Fläskbox! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Null Vote Har bara spelat till PS3 men det är säkert lika tråkigt på alla konsoler. Det ända jag gillar med spelet är; kul online och kanske en av den mest intressanta karaktärer på länge inom spelindustrin (Niko alltså). Annars är spelet lite av ett fiasko imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Körde det först till playstation, men nu har jag Xbox 360. Och måste säga att jag gillar det på 360 mer. Tycker det ser bättre ut på 360 och hackar inte lika mycket som det gjorde på mitt ps3. Vote: 360 @ emo: Blev ju Game of the year i år och är älskat av många personer. Visst saknar man vissa saker som inte finns med nu men spelet är verkligen inte ett fiasko. --- Länktar efter DLC:n Redigerad 17 december, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Har testat spelet på på alla konsoller och äger det till PC. Tycker PC är snyggast och mer framtids säkert, men det finns ju mer negativa saker med PC också Vote: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Provat på alla. Har egentligen för dålig dator så det va lite halv taskig bild och för många genomskinliga texturer. Har haft mest roligt på Xbox dock. Längtar till DLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Kör det på PS3 tycker det är skojj Men vill man ha DLC så är det X-Box som är bäst Vote: PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 360. Om jag hade en. Spelade igenom det på PC men ja.. det var ju inte bättre optimerat än... sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Ps3 Hands down. ser mycke snyggare ut imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StillHell Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Vote: ps3 det enda jag har testat Redigerad 17 december, 2008 av StillHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BeL0WaB0Ve Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Måste säga 360 här, laggfritt lir hela tiden jämfört med PS3 där det ofta är problem med grafiken och fpsen. Men väljer iaf både 360 och PS3 före PC då man slipper allt krångel med komponenter osv för att få ett bra gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Måste säga 360 här, laggfritt lir hela tiden jämfört med PS3 där det ofta är problem med grafiken och fpsen. Men väljer iaf både 360 och PS3 före PC då man slipper allt krångel med komponenter osv för att få ett bra gameplay. Ahtja. Jag äger både en Ps3a och en 360, och det laggar inte på någon av konsollerna, inget problem med grafiken eller FPS'en. Fanboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Ahtja. Jag äger både en Ps3a och en 360, och det laggar inte på någon av konsollerna, inget problem med grafiken eller FPS'en. Fanboy. Måste hålla med. Jag spelar på PS3, och har inga problem med varken grafik eller framerate. Vote: PS3 Redigerad 17 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Måste hålla med. Jag spelar på PS3, och har inga problem med varken grafik eller framerate. Vote: PS3 Har också kört på ps3. Jag har märkt hack när det är många polisbilar nära och när det händer mycket på skärmen (expotioner, mycket saker som går sönder, vissa krockar). Redigerad 17 december, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Har ju bara kört det på PC, så jag votar på det. Då har jag dock en ganska bra dator som klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Har också kört på ps3. Jag har märkt hack när det är många polisbilar nära och när det händer mycket på skärmen (expotioner, mycket saker som går sönder, vissa krockar). Nämn ett GTA spel där det inte händer. Men visst, det hade varit roligt om man sluppit det på next-gen. Eller heter det current-gen nu för tiden? Har inte spelat GTA IV än. Men önskar mig ett PS3 med IV. Så jag votar "har inte spelat ännu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Har också kört på ps3. Jag har märkt hack när det är många polisbilar nära och när det händer mycket på skärmen (expotioner, mycket saker som går sönder, vissa krockar). Precis som på Xbox 360 då dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Precis som på Xbox 360 då dvs. Tycker xbox flyter på bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Tycker xbox flyter på bättre. För att du nyss skaffat dig ett 360 ja. Tro mig, det är ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 För att du nyss skaffat dig ett 360 ja. Tro mig, det är ingen skillnad. Det är vad du tycker ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts