Vice. Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag har en miniräknare, det står TI-30XIIB Texas Instruments. En vanlig grå som de flesta skolor har. Ni vet en sådan som har en grön knapp uppe i vänster hörn. Har ett problem med den som jag skulle vilja ha hjälp med. Grejen är den att den slår på siffror hela tiden. Ex: Jag slår in: 1 + 1 och då blir svaret 132. Det kommer upp 1 + 131? Slår jag in 2 + 2 står det 2 + 231 = 233 Slår jag in 5 +5 står det 5 + 521 = 536 Osv... Hur "nollställer" jag räknaren så det räknar normalt igen? Tack på förhand Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Skillade teknikare brukar kolla på baksidan, där det finns en resetknapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Skillade teknikare brukar kolla på baksidan, där det finns en resetknapp Ah, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts