Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 det är också grymt synd att himlen är blå.... Det skiftar, ibland är det molnigt, ibland helt svart, norrsken, vitt, rosa/orange av soluppgången. I need for speed har gallardon/lamborghini "alltid vart på topp".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Det skiftar, ibland är det molnigt, ibland helt svart, norrsken, vitt, rosa/orange av soluppgången. I need for speed har gallardon/lamborghini "alltid vart på topp".. oh snap! men nämn någon bil som är nå mycket snabbare än en lambo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hur tar man screenshots som man sedan laddar upp till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Hur tar man screenshots som man sedan laddar upp till sidan? du pausar spelet och rör sen på rs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 oh snap! men nämn någon bil som är nå mycket snabbare än en lambo... Koenigseggen är snabbare om du menar "snabbare" i maxhastighet. Jag menar inte att tillverkarna är kassa, däremot tycker jag det är synd att det blivit och är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 du pausar spelet och rör sen på rs. Tack. Tog en fin bild på min nyköpta MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Har även jag precis köpt en MC! Köpte en Kawasaki Ninja. Det är nästan tråkigt hur överlägsen man blir med den, går ju för fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hoppas att Midnight Club: LA kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hoppas att Midnight Club: LA kommer till PC. Sätter 50 spänn på att det inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Kommer ihåg att jag testade det första Midnight Club spelet, och handlingen (när det gäller bilarna) var så jävla dålig att ajg stände av direkt. Är de nya spelen så också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hoppas att Midnight Club: LA kommer till PC. Ett himla tjat, det kommer med 99.9% säkerhet INTE till PC. Kommer ihåg att jag testade det första Midnight Club spelet, och handlingen (när det gäller bilarna) var så jävla dålig att ajg stände av direkt. Är de nya spelen så också? Körkänslan är inte nå mycket realistisk i min mening, har du spelat Juiced 2? Ungefär samma körkänsla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Ett himla tjat, det kommer med 99.9% säkerhet INTE till PC. Körkänslan är inte nå mycket realistisk i min mening, har du spelat Juiced 2? Ungefär samma körkänsla.. Oh fyfan, då ska jag inte köpa skiten! Heregud alltså, tacka vet jag LFS och Need For Speed porsche 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 14 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 (redigerad) ny info på dlc:n! Trailer "south central pack" kommer att innehålla: -9 nya bilar -26 nya race -10 nya delivery missions -100+ red light race -mer career innehåll -nya fälgar -nya body kits för dom nya bilarna(kanske för dom gamla också) -fler vinyl paket -hydralik och airbags upplåsta för alla nya bilar -ny musik -fler achivements/trophies. nya bilar: lowriders 1955 Chevy Bel Air 1963 Buick Riviera 1964 Chevy Impala SUV:s 2008 Range Rover Supercharged 2008 Range Rover Sport Supercharged Muscle 1970 Chevy Chevelle 1966 Pontiac GTO Luxury 2008 Mercedes-Benz CLK63 AMG "Black" kommer att kosta ca 80 kr (800 ms points) Redigerad 14 mars, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Hur fan skaffar jag South Central? Den finns ju inte på PlayStation Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 19 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Hur fan skaffar jag South Central? Den finns ju inte på PlayStation Store. kollade runt lite på xbox forumet och tydligen var det många ps3 ägare som lyckats få tag i SC men inga 360 ägare hitills. många tror att det kommer att bli försenat p.g.a att cod:waw's map pack kommer ut idag också. hoppas dock inte att det blir så för att då har MS och R* fakkat upp det stort. från nått forum: "Rockstar, the master of push back's" Redigerad 19 mars, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 YEAH WELL I'M DOWNLOADING THIS MOTHERFUCKER NOW!!!!!!! Synd bara att jag gjort det i några minuter och det bara är 1% klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Jävlar. South Central är fan härligare än vad jag trodde. Nu vill jag bara åka till L.A. igen ännu mer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 21 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 blir bara argare och argare på R* för varje timme! hur lång tid kan det det ta att fixa EN bug?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Jag har sett trailers för detta och det ser sjukt nice ut, men finns det splitscreen? Jag har länge letat efter ett bra racingspel där det enda rejäla kravet är att det ska finnas splitscreen för att spela med brorsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 22 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Jag har sett trailers för detta och det ser sjukt nice ut, men finns det splitscreen? Jag har länge letat efter ett bra racingspel där det enda rejäla kravet är att det ska finnas splitscreen för att spela med brorsan. tror inte att det finns.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts