MR.Vercetti Skrivet 11 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2003 har någon något tips om hur man klarar uppdraget the driver jag har försökt jättemånga gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 har någon något tips om hur man klarar uppdraget the driver jag har försökt jättemånga gånger slå in koden dodo car.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 *Cheater* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Jag brukar klara den genom att bara komma före honom i mål. Nybörjare kan ställa en snabb bil vid stoppljusen längre fram innan uppdraget börjar och sedan byta bil när uppdraget har börjat. Men allvarligt talat; är den så svår!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruler Of Vice City Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 har någon något tips om hur man klarar uppdraget the driver jag har försökt jättemånga gånger om du slår in koden så att bilen går snabbare kommer du att slå han det gjorde ja i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts