dibel Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Körde också en StellHell runda och fick först fram en polsk bloggare, sedan skogsturken och sist men inte minst; Siana! Det är ju så nära man kan komma eftersom StellHell troligtvis inte finns med i registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Körde också en StellHell runda och fick först fram en polsk bloggare, sedan skogsturken och sist men inte minst; Siana! Det är ju så nära man kan komma eftersom StellHell troligtvis inte finns med i registret. Haha jag har aldrig lyckats fått Siana. Men jag förstår inte direkt hur det där funkar. Jag har bara testat tryckt random ibland. Vet inte om de flesta vet detta men kom fram nu till att det användaren som gör att han får rätt eftersom man själv trycker fram svaren som gör att han kan gissa rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 no shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Du kan inte vara seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Du kan inte vara seriös Jag skrev "Vet inte om de flesta vet detta" så jag tänkte skriva det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 EDIT: Tänkte på Stellhell men fick fram skogsturken LOL! Men nej, jag finns inte med i registret så ja.. En svensk internet person, du kan nog tänka på vem som hest på forumet så får du skogsturken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 (redigerad) Fick fram både Siana och skogsturken på första försöket. @SilentViper: Och ja, eftersom folk ofta tänker på stora/kända personer och musiker för att det är dem man vet mest om är de ju inte speciellt svåra att gissa. Att lista ut att det är t.ex. en svensk politiker är ju inte så svårt, och sedan kan han ju utesluta alternativ oavsett om du svarar ja eller nej, så det är ju inte alls speciellt konstigt att detta fungerar. Redigerad 28 juni, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 (redigerad) John Marston från red dead redemption tog han lätt EDIT: Även Nathan Drake från Uncharted Redigerad 6 juli, 2010 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Den gamle norska snowboardlegenden Terje Haakonsen kunde han gissa sig till också, helt sick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 (redigerad) Haha han har haft rätt på Batman, Paris hilton, John Mcclane (Die hard) och Marcus Fenix (GoW). Han prickade nyss in Hans Gruber från die hard också Redigerad 9 juli, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Haha han har haft rätt på Batman, Paris hilton, John Mcclane (Die hard), Paris Hilton och Marcus Fenix (GoW). Han prickade nyss in Hans Gruber från die hard också hehehehhhhhh - Han prickade Bamse, woo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Jävlar, träffade rätt direkt på Ayn Rand, Agatha Christie, George Orwell, George Carlin, Carl Sagan och Bill Hicks. Imponerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 (redigerad) Shit! Det e ju som den läser mina tankar, har haft rätt på John Marston, Jeniffer Hewitt, Danko Jones, Soap MacTavish, General Shepherd och Mats Sundin Jävligt kul dock Redigerad 7 juli, 2010 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Lol, tryckte bara helt random för att se vad jag fick. Nu är jag rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts